Det blev en lyckad 31- årsdag ;0)

Först vill jag bara TACKA alla Er som kommenterat och messat mej idag.
Jösses vad det värmer i lilla hjärtat när någon tänkt på en  <3
Sätter in lite bilder från dagen...

image3391
En av de smarriga tårtorna från www.nordpolen.se SÅÅ god!!
image3392
Min jätte goa Gabriella, & hennes lille Elliot kom på besök...
image3393
Svägerskan Ann-Sofie njöt av kaffet ;0)
image3394
Ann-Sofies lille Harry njöt av lite bulle... eller MASSOR bulle ;0)
image3395
Underbaringen Elliot igen...
image3396
Denna tokfina kruka & blomma fick jag av Gabbi, fin va?! *ÄLSKA!!*
image3397
Min andra svägerska kom med detta vackra kakfat/tårtfat +  nybakade MUFFINS som hon gjort bara till mej, glutenfria och allt ;0)


Camilliondollar Baby säger:

Grattis på din stora dag!

Kram

2008-04-29 | 23:15:29 | Bloggadress: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Caroline säger:

Det kalaset skulle man velat vara med på...! Ha det!

2008-05-01 | 09:55:25 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se
Mija säger:

Åh, grattis grattis i efterskott!!!
Jag har haft fullt upp i några dagar, kämpar med uppsatsskrivning på engelska... *sucka o stöna*

Hoppas att du hade en toppendag med dina kära.. (det vet jag att du hade)

Varma varma kramen!!!

2008-05-01 | 22:05:23
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: