Igår gjordes en heldag på jobbet!!

Vi passade på att dra till Borås Djurpark, mysigt va?! Vädret var perfekt för en dag med djuren ;0) God mat och djur i olika färger och former är = MYYYS!!!








Farbror Hälge  undrade nog vad sjutton jag glodde på ;0P

Min svåger Björn, är detta Du?!

Maffiga djur, eller hur?!



Här har man nog slarvat lite med antirynkkrämen...

Duschen har han nog också missat...





Min fråga till ER lyder; VAD tänker Affe på?! SKRIIIV!!!









Muuuuuuue......

Sådär ja!! Nu har ni fått Er ett ganska så GRATIS besök i parken ;0)


Stina säger:

"Här har man nog slarvat lite med antirynkkrämen..." HAHA! Det tyckte jag var lite kul :p

2009-06-23 | 13:17:57 | Bloggadress: http://stinalee.se
Stina säger:

Jag blir lite avundsjuk på att ni sett giraffer! Vi var på Kolmården igår och de fanns bara i Safariparken och där åkte vi aldrig in! :P



Affe tänker: "Här är vi inte långrandiga!"



Haha.. Var det ens roligt?! ;)

2009-06-24 | 09:33:47 | Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: