Mina "monstriga" drömmar ;0§

Snacka om att man är lättpåverkad till tusen!! Trots mina (snart 32 år... shit vad det lät gammalt!!) så kan jag tydligen inte prata om allt utan att ta in det lite för mycket i datorn (läs; hjärnan). Efter gårdagens samtal med Rasmus så var det alltså helkört. Vårt samtal innefattade "monster", och inte vilket, eller vilka monster som helst, utan energidrycken MONSTER. En cool burk med ett läbbiga monsterklor på utsidan, ett sånt monster som mirakelmammor INTE riktigt klarar ar att hantera utan att drömma hemska drömmar.Tydligen så har denna dryck lyckats sälja sej hos många av våra yngre, och mycket säkert just pga den coola utsidan, och om det tycker jag; INTE!! Men skit samma, det var inte DET jag skulle ta upp nu. I stället ska jag försöka återge vissa avsnitt ur den monstriga drömmen ;0§ Frågan är väl om ni vågar?!


Drömmen är tyvärr ganska suddig på sina
ställen, men det jag minns, det minns jag.

Vi hade nyss blivit med hus i alla fall, och huset liknade ganska mycket vårt eget, fast rött. (drömde visst i färg där, vad kan det betyda?!) Huset låg lite avsides, och hade väl inte speciellt många grannar. (GUUUUUD nu vet jag!!!!! Nu vet jag vart en del av drömmen kommer ifrån!! Det var ju det där programmet härom kvällen om "monstergubben" som låste in sin egen dotter, och sedan gjorde henne gravid gång på gång. Det är klart att drömmen delvis kommer därifrån, det förstår jag ju nu. 

Tillbaka till drömmen igen då...

F
örsta kvällen som jag skulle vara helt ensam i huset, så hör jag en massa knackningar och rejäla bonk. Knackningarna kom utifrån hallen, och var mycket arga och bestämda. Det lät verkligen som att en hel armé är på väg in, och mycket riktigt, när jag går ut i hallen för att titta efter, så ser jag hur sprickorna i golvets plankor, bara blir större och större. (Även detta har jag bakat in i drömmen efter egna upplevelser om glipor i golv) Rätt som det är så bryts brädor upp och en hel hand sticker fram!! Snart kommer en till, och en till, och en till. Vid det här laget så är jag vidrigt rädd som ni säkert förstår.

Händerna visar klart och tydligt att de har tänkt att ta sej upp ur hålet och in till mej... Modig (eller dum) som jag är så står jag kvar, jag hade ju kunnat springa och gömma mej eller nåt annat vettigt, men nä, jag står kvar. Ut ur hålet kryper det fram ett barn, och en äldre man. Först tycker jag att de ser ganska så vanliga ut, men när de väl ler mot mej så ser jag att de var allt annat än just VANLIGA. De var inte som Du & Jag, utan blodsugande monstermänniskor som bara var ute efter energi, vår energi. 

Nu kommer vi till den hemskaste delen i drömmen...

Enda sättet att få dem att sluta krävde blodigt VÅLD. Jag var tvungen att bryta nacken av dem för att få stopp på dem!! Hur f-a-s-e-n skulle jag kunna klara det?! Det tog emot, och jag rörde dem inte förens jag verkligen förstod att de ville mej illa. De skulle DÖDA, och gärna MEJ. Då kändes det helt plötsligt som att det blev lite enklare. Jag hade liksom inget val längre, utan kastade upp den ena monstergubben över axeln och slog honom i huvudet på den andra. Usch, detaljerna vill jag inte gå in på. Men det var blodigt. Fyyyyyyy vilken sjuk jävla dröm, och allt pga av monsterdrickor och galna gubbar!!!! Dessa monsterbarn & vuxna förökade sej hela tiden så det slutade med att vi fick fly, det fungerade inte att ha ihjäl dem alla. Men jag minns att jag försökte prata med dem om VARFÖR det var så tvunget att göra slut på oss.
Deras svar blev ett väsande monsterväs; Vi bor ju för fan häääär!!!!!!



Jennie säger:

Hej Malin..:P



Men gud vilken dröm.....va konstigt man kan drömma.

Näähhää du,vi är inte gamla! är ju oxå årgång 77...en väldigt fin årgång måste jag säga:P

Tycker brunfärgen har gått av väldans fort i ansiktet...trökigt! 2 veckor sen vi kom hem nu.Kroppen sitter den lite bättre...fötterna ser fortfarande lortiga ut..ha ha:)



Usch va snö vi har fått i natt!!!



Massa kramar

2009-03-28 | 10:08:44 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Jennie W säger:

Otäck dröm! Det här med red bull o andra energidrycker är ju väldigt populärt nu. På skolan är det ett stort på problem de kommer med flak, det är inte nyttigt o efter ngra burkar får man en ruseffekt! Jag hoppas det blir 16 el 18 års gräns! Ha en bra dag! Kramar

2009-03-28 | 10:47:03
Mija säger:

Åh, det där låter som MINA drömmar Malin..

Jag vet inte om du minns det, men jag har sedan barnsben haft enorma problem med mardrömmar/sömngång. (finns en del under kategorin: sömnambulism om du vill läsa) Jag drömde MYCKET katastrofdrömmar förr, och de återkommer titt som tätt, oftast i samband med stress.



Det är så sjukt jobbigt att drömma dessa drömmar, så jag förstår dina känslor till fullo.



Det kanske är svårt för dem som inte varit med om det att förstå tänker jag....?! ibland när jag berättar om mina drömmar så ser jag hur folk skakar på huvudet åt mig... så numera håller jag tyst istället.. bara stackars sambon som får höra..



;)



KRAM och SOV GOTT!



2009-03-31 | 19:57:48 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: