Tänk att i morgon blir man 30 År...bye, bye 2:an ;0(

God morgon!!

Solen skiner i dag igen, hääärligt!! Jag och syrran www.stinalee.blogg.se ska ju ha kalas idag, så vädret kunde inte vara bättre ;0) Sitter nu med min goda frukost och bara njuter, de övriga i familjen ligger allihop och sussar i vår säng... Det ser sååå jätte roligt ut ska ni veta, ungefär som ett plockepinn som nästan är färdig spelat *ler*. Så vad händer idag annars då?! För min del så blir det väl till att åka ut till min mor, ska kolla in lokalen som vi ska kalasa i, se vad som behövs och så... Kan väl tala om för Er att min mor FORTFARANDE är rökfri!! Kul tycker vi ;0) Vi är glada för var dag som går... En rökfri mor vore ju inte helt fel att få. Min Farmor drabbades av Kol, sådan skit önskar man inte ens sin värsta fiende!! Att se en människa kämpa för att överhuvudtaget få i sej syre, är för jävligt!! Finns inte en enda bra grej med rökningen, inte en enda... De är bara rena skiten, så är det!! Önskar bara att inte så många började... Jag började röka lite smått när jag gick i 9:an, rökte lite på kompisars cigg. Sedan blev det mer och mer... Lyckades som tur var med att sluta då jag blev gravid med Rasmus. Mitt sista år på gymnasiet. Näst efter barnen, så är det solklart det ABSOLUT bästa jag gjort!! Så till Er som inte lyckats börja ännu... SNÄLLA börja ALDRIG. Till Er som redan börjat; Snälla SLUTA och slipp undan ev.  plågsam död i Kol. Nog om det... Nu ska jag gå och ta mej en god kopp kaffe. Kramis.



image212

En härligt glad och busig bild på min dotter som liten ;0)


Conradnikita säger:

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-01-18 | 10:24:32 | Bloggadress: http://conradnikita.blogspot.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: