En regnig och trist morgon...

Gårdagens vackra väder seglade förbi illa kvickt tyvärr ;0( Måste tala om att mina planer om att hänga på fotbollsplanen inte är helt bortblåsta ännu ;0) Rasmus kom nämligen hem med ett stort flin på läpparna igår, det hade visst varit jätte skoj på träningen ;0P Tänk vad en mamma kan känna sitt barn väl?! Jag hade aldrig varit så ivrig med att han skulle gå igår, om jag inte hade anat just det. Jag sa till honom att om han ville sluta med fotbollen, så ville jag höra honom säga det EFTER träningen. Det behövde visst aldrig sägas, för nu ska han förtsätta. Ieftermiddag ska han börja på danskolan i Lidköping (Brake Dance). Det ska bli jätte spännande och se hur det går till. Tänk om det blir en liten dansare av vår grabb, kul isåfall!! Det där om discot får jag ta tebax, det var ju visst NÄSTA Fredag. Jaaa?!... en virrig mamma?!... det kan jag väl aaaldrig tro ;0P  Nu ska jag fixa frukost!! Pösselipöss <3

image1254image1255



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: