Årets absolut sista dag!!

Så har snart hela långa 2007 gått, och vart tog det vägen?! Förmodligen så har vi gjort en massa trevligt och träffat nya vänner mm. Det räcker ju med att titta tillbaka i sin blogg, så ser man ju att det faktiskt hänt saker. I Oktober besökte jag vår huvudstad för första gången i mitt 30 åriga liv. En annan mindre trevlig grej som hände i samband med det, var ju att min älskade Meja fick besöka veterinären för sin svullnad i käken. Svullnaden visade sej vara bencancer. Sex månader till 2 år har hon kvar, så sa han. Jag minns att jag bara sjönk ihop hela jag. Jag som hade räknat med att det  alla fall var botbart och gick att plocka bort, men icke!! Gå hem och njut av er sista tid tillsammans, och gör den till något fint. Så det är just det som vi försöker göra nu. Ta vara på henne så gott det bara går. Denna bloggen startade jag upp i April, och då i ett nytt namn. Tidigare hette den alltså Liljesaga. Jag vet inte hur många av er läsare som har hängt med sedan den tiden. Jag gissar att det finns ialla fall några. Nu tackar jag iallafall för detta året, och hoppas att ni följer med mej även i nästa. Dax att ta ut min lilla Meja på en lång och skön promenad ;0) Vad ska ni göra ikväll, och vad ska ätas?!

image2206


Mia säger:

Jag har varit med från början :-)Mig blir du inte va med!
Gott nytt år!
Kram

2007-12-31 | 11:39:18 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Carro säger:

Gott Nytt år önskar Carro med familj!

2007-12-31 | 11:59:04 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Anonym säger:

gott nytt år önskar fam karlsson.. Vi skall äta flygande jacob å sallad tror ja det var hemma hon Jimmy å Annelie...

2007-12-31 | 16:25:31
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: