Dax att fylla på med nytt ;0)

Ja igår fick jag värsta rycket här hemma, och totalrensade i hela min garderob. Jag kan inte fatta varför jag har väntat så länge med det. Det känns urskönt att få undanröjt, lite lättare att andas helt enkelt. Nu har jag bara alla andra röriga gömmor kvar att fixa. Men det får jag nog ta senare, för idag suger det i mirakelshoppingtarmen. Dax att få in lite nytt ;0) Vi får väl se hur det blir.
Först dusch och sedan promenad med min älsklings Meja.

image2168


Mia säger:

Det ska jag gör ikväll,rensa garderoben :-)
Det behövs verkligen!
Kram

2007-12-27 | 15:46:25 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Anette säger:

Men om man gör det,så får man ju nästan dåligt samvete över allt som ligger där....har provat att rensa,men i slutändan så blir det inte så mycket kastat för att jag tänker att det kanske kan vara bra att ha nån gång,men vem försöker jag lura...om jag inte har haft det på ett år,så lär jag väl inte ha det nu heller...haha,jaaa,det är inte lätt!!
Trevlig kväll!!
/Anette

2007-12-28 | 18:33:20 | Bloggadress: http://johantonsmamma.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: