Det råder kärlek mellan Betty och hennes Amanda <3

image2184
Denna STORA dockan låg i ett av paketen. För att vara mer precis, så låg hon i det långa, guldfärgade paketet. Amanda (dockan) som tidigare bodde på Gks i Ullared, trivs fantastiskt bra hos vår familj. Betty tar så väl hand om henne, så där finns det nog inget att klaga på ;0) Igår fick hon danslektioner och såg ut ha riktigt kul. Om jag inte minns helt fel nu, så skulle Amanda iväg på ett party idag. Vi får väl se vad som händer. Betty lär nog göra henne riktigt kalasfin i alla fall.


Eleonor säger:

Wow vilken docka, jag förstår att dottern är glad.
Jag och sambon är inte riktigt överens om nödvändigheten med en motorcykel. Jag har helt enkelt fått ge mig fast egentligen hade jag helst sett att han väntat till barnen är vuxna. Jag har inget mc-kort och kommer förmodligen inte heller att åka bakpå. En bild blir det nog ändå när han kommit hem imorgon bitti. Emma blev förresten jätteglad för monstertröjan med plyschtights i lime till. Hon vill helst inte ha något annat på sig.

2007-12-30 | 11:17:17 | Bloggadress: http://mammamedmera.blogg.se
Stina säger:

dockor gillas INTE! haha

2007-12-30 | 11:34:42 | Bloggadress: http://stinalee.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: