Mängder med mys och god mat!!

Ja nu har jag lyckats röva hit syster Fia med familj IGEN. De har varit ute och slitit med sitt hus hela långa dagen, så jag tyckte att det var lika bra att bjuda in dem på lite god mat. Planen är att vi ska hinna med att se filmen; "Underbar och älskad av alla". Någon som sett den?! Dax att återgå till matlagningen och mitt goda vin ;0) Kan hända att vi hörs igen lite senare... Kramar till Er <3

image2183


daniel säger:

tjena.. hur ar/var filmen? hoppas allt ar bra.. hur ar det med fias ogon.. ar dom vita som sno nu ?

2007-12-29 | 20:09:57
johanna säger:

saken är den att stina lee dömde ut personer genom att skicka till mig att man visste om att det är beroende och endå blir knarkare att man väljer det själv. hon kallar alla som blir upprörda över att hon skriver sådant för idioter och nollor. det handlar inte om att någon tycker knark är bra. det handlar om att folk som lever med det varje dag och kanske har nära och kära som är fast i det inte tycker det är så kul att en person visar mindrevärde till personer som fastnat i ett missbruk. alla människor väljer inte att börja knarka. alla personer har inte känslan av att stå upp för sig, alla människor lever inte rättvist i världen. och alla människor kan inte sluta så är det bara. det är som att säga att du väljer och få anorexia för du vet att det är beroendeframkallande att hetsa sig smal, samma sak med droger, det är beroende framkallande och du hetsar dig till att bli hög.

2007-12-29 | 20:15:52 | Bloggadress: http://www.fjb.blogg.se
Eleonor säger:

Nej, jag har inte sett den men skulle gärna vilja. Berätta gärna om den var bra sen. Ha en trevlig kväll!

2007-12-29 | 20:23:07 | Bloggadress: http://mammamedmera.blogg.se
Mirakelbloggens Malin säger:

Vi ska just se den... lovar att berätta mer sedan... DANIEL; Ja de är vitare än vitast... ;0) Du skulle bara se henne, hon lyyyyyser!!! Kram till dej och hoppas du har det bra.

2007-12-29 | 21:17:07
johanna säger:

som sagt det som står i min blogg står jag för och det jag läste i hennes blogg läser jag även nu. jag tog åt mig så som många andra gjorde. ingen vill att någon börjar med droger. de borde inte finnas men nu är det så i verkligheten finns de , och hemma hos småbarn ligger nålarna på bordet, och mamman avtrubbad i soffan. kan man inte ta emot kritik tar man heller inte upp ett sådant stort ämne. jag förstår dig att du skriver eftersom du är stinas stora syster. men som sagt , de jag skrivit det står jag för. tycker inte jag bettet mig klumpigt på något sätt, inte gjort person angrepp mot henne mer än hon förtjänade. däremot var hon glad för att inte radera person angrepp på andra bloggare som kommenterade, men väldigt glad för att radera fakta som var viktigt i debatten. som sagt, jag står för alla mina ord och vet vad jag talar om. om jag tog åt mig ? JA.
sedan är det upp till stina om hon erkänner att hon klantade sig rejält eller om hon går med huvudet högt. jag vet en sak i alla fall, om hon visste att det var bra det hon skrev skulle hon inte bli så förbannad. ha dt !

2007-12-29 | 21:20:42 | Bloggadress: http://www.fjb.blogg.se
Carro säger:

Såg den i förrgår. Helt okej:-) Kram

2007-12-30 | 09:39:07 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
AnnaSv säger:

Vad tyckte ni om filmen? Hoppas den var bra!

Kram,
AnnaSv

2007-12-30 | 09:42:20 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se
Mija säger:

Den filmen såg vi igår... helt okej, ingen superduperupplevelse kanske, men helt okej.. Vad tyckte du?

2007-12-30 | 17:49:58 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se
Mirakelbloggens Malin säger:

Tyckte också att den var helt okey. En fin och rolig film!! Gråtmilda jag tyckte begravningen var jobbig. Fint gjort av vänninan och komma med som stöd... Precis som RIKTIGA vänner.

2007-12-31 | 16:36:28
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: