Det nya stället var helt okey ;0)

Ikväll har jag gjort mitt första pass på det nya stället, och det gick faktiskt riktigt bra. Självklart så var det MASSOR med information att ta in, och jag är långt ifrån färdiglärd. På Måndag gör jag dagturen, och ska då försöka korna in stället och rutinerna lite mer. Vad underbart det känns när man träffar så en så jätte härlig personal!! Det är ett gäng beundransvärda människor där, som utför ett helt fantastiskt jobb. Med massor av kärlek och tålamod, kan väl inget gå fel?! Det känns hur som helst himla spännande, kul med lite nytt med ;0) Nu gäller det bara att försöka komma ihåg det jag lärt mej, för på Måndag kommer det bli en massa mer som ska in. Nu ropar visst sängen på mej, bäst att jag lägger benen på ryggen och springer dit. <3 STOR kram till Er alla. // Malin.

image1930


Mia säger:

Vad är det för nytt jobb du har fått?

2007-11-29 | 10:54:50 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: