Ikväll väntar god mat och gott sällskap . <3

Vad som ska lagas?! Jo det blir en av mina absoluta favoriter ;0) Det blir en jätte god fiskrätt, och det är Jörgen som kommer att få stå i köket. Jag har lovat att skala potatisen och göra salladen, snällt va?! Just för tillfället så ligger han, (sambon alltså) på golvet och svettas. Det ska ju tränas inför beach 2008 såklart ;0P Inte nog med att han svettas då han tränar, han ska in i bastun och svettas med. Det får bli litervis med vatten sedan, så han inte torkar ihop fullständigt. Ludde & Betty hade haft en jätte bra dag på förskolan. Ludde hade klippt i papper och ritat en massa fint. Jösses vad papper och teckningar det blir ;0§ Har ju så svårt att kasta sånt som de gör också. Men det GÅR faktiskt inte att spara på allt!! Vi får ju inte plats själva snart för alla prylar. Nu längtar jag efter min stora villa på landet. Hoppas verkligen att det blir ett större hus för oss snart. Älskar ju och bjuda hem folk, så jag vill att det ska finnas gott om plats för vänner och alla barn. Vi får se vad ödet vill med allt det där. Hoppas ialla fall att det händer nåt ganska så snart. Lovar att mina goa läsare ska få en personlig inbjudan till flyttfika då, hoppas ni kommer ;0) Eller vad fasen, vi skiter i fikan och kör på en härlig fest i stället!! Nu mina vänner så är det dax att skala räkor och potatis. Vi ses & hörs...  // Malin. <3

image1935
Visst ser det gott ut?!


Becka säger:

Gud va gott d ser ut!!!! Hej Malin Rebecca här fran Gran Canaria! Ville bara titta in o säga hej o maste ju bara säga oxa gud vilken mysig blogg du har! Tittar ju alltid in har men har aldrig lämnat nagon kommentar tidigare sa jag tyckte att d va pa tiden.. Ha de sa bra nu puss & kram

2007-12-01 | 13:01:35
Mirakelbloggens Malin säger:

Men åh vad glad jag blir att du hittat hit från soliga Spanien ;0) Hur är det med dej där borta?! Vi har rena pissevädret här nu, grått och trist ;0(
STORT tack för kommentaren, alltid skoj å veta vilka man har med sej. Extra skoj när människor i andra länder väljer att titta in med... Ha det kanon bra nu och titta gärna tebax. Du vet ju vart jag finns, och jag är aldrig längre bort än till den närmaste dator ;0P Pussar och kramar till Spanien från ett ruggigt Sverige.

2007-12-01 | 15:29:43 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: