Lite smått om helgen ;0)

Helgen kördes igång med lite mysig fika på Fredagen. På förmiddagen kom Alex med sina två flickor. Alex hade med en massa fina kläder till som Mathilda vuxit ur. Senare kom jätte gravida Jennie med sina två syskonbarn, Moa och Liam. En underbart smarrig tårta hade de tagit med sej, sååå god!! Vid 15 tiden så kom Gabbi  för att lämna lille Elliot. Det var en massa saker som skulle in. Allt ifrån gröt och barnmat, till resesäng och barnvagn. Jösses vad grejer man måste ha till en liten grabb ;0) Det var ett äventyr vill jag lova!! På Lördagen så var det barnkalas för lilla Carros dotter, Felicia. Sätter in lite bilder från vår helg, kalas och allt.

image1885
Här ser ni Elliots söta väska ;0) I den hade mamma Gabbi packat alvedon mm.


 Lias kalas ;0) Carros äldsta dotter stod i baren. Felicia är längst till vänster.


Lite söta bilder på lille Elliot... Nytt smeknamn, "Totte" ;0)

image1896
Titta vad jag fick av Elliots Mamma som tack för helgen...
Sugrör.. hmmm ja snopprör ;0P
 
Så bjuds det till tjejkalas här nån kväll, så vet ni vad ni får i glasen brudar ;0)

Kakformar... snoppformar och lite trevlig snopptvål + en liten simmande farbror.
Både jag och Gabbi har ett stort intresse för det andliga,
så denna boken blev oxå min.
 
STORT TACK Gabbi och Mathias!!



alexandra säger:

ja va faktiskrt oxå å fika m mina kalvar...tack för kaffet...klar m kläderna? kram kram

2007-11-26 | 00:06:36 | Bloggadress: http://www.storoliten.blogg.se
Mirakelbloggens Malin säger:

Ja det vet jag Alex, på förmiddagen var ni här med. Bra att du noterde det ;0) Var så inne på att sätta in de söta bilderna jag tog, och kom av mej lite. De bildena ligger nämligen på Rs dator och den kom jag inte intill igår. Ja Betty är jätte nöjd med kjolen, TACK!! Kommer ett inlägg om er ska du se *blink* ;0)Har skrivit till er nu i alla fall!!

2007-11-26 | 05:25:18 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Desirée säger:

*Ha,ha* Jag kommer gärna på "snopp"fest!! ;-)
Fick låna 2 böcker av Gabbi om det andliga, ska läsa dom när jag kommit iordning! Tack gulliga Malin för att du är en sån förstående vän, du har mer än ett hjärta av guld, snarare diamant!
Ha en underbar dag!
Kram på dig! Ps. Har du sett bilden på Anna i hennes blogg? Hon är så snygg!

2007-11-26 | 07:11:39 | Bloggadress: http://dmisenius.blogg.se
Gabbi säger:

Hej min älskade vän för allhjälp!!!! Ni är änglar som orka med honom hela helgen!!! Va skulle jag gjort utan er!!!! Pöss till min alldeles egna Malin!!!!

2007-11-26 | 10:48:29
Oddhelena säger:

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-04-19 | 15:23:23 | Bloggadress: http://oddhelena.3steps.com
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: