Mår ni inte illa redan så kommer ni nog att göra det nu ;0§


Stackars, stackars tjej... Vem vill göra sej känd på en spya liksom?!
Klippet hittade jag hos min kära www.mammamija.blogg.se


Caroline säger:

Vilken korkad brud...Jag har mensvärk....Hallå du spydde ju!!! Skiter väl han i om du har mensvärk efter att behövat se henne slänga upp en pizza....

2007-09-24 | 16:27:59 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Annavattenkanna säger:

Klart man haft mensvärk och spytt men detta kom ju lite väl häftigt, eller?
Hej Malin. Alexandras syster här. Hoppas allt är bra med dig. Tyckte det verkade spännande med er "seans" som ni ska göra. Du får berätta hur det gick. Har själv varit med om lite spännande/oförklarliga händelser.. Ha det!
Anna

2007-09-24 | 18:06:03
alexandra säger:

ja blev helt facinerad av att hon kunde va så himla glá....en annan e ju helt sslut efter att man kräkits..

2007-09-24 | 19:44:44
Stina-Lee <3 säger:

hahahahahaa.. ursätka mig mig... hahaha

2007-09-24 | 19:50:20 | Bloggadress: http://stinalee.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: