Shopping med syskonen & Knopp besök ;0)

Orkar inte babbla en massa, så jag hivar bara in lite
trevliga bilder i stället om det är okey för Dej ;0p

image3358
Visst är en ros mer än bara vanligt vacker?! Speciellt de som kommer ifrån min kära Knoppis butik ;0) Vi hoppade nämligen in en sväng i Gabbis & Camillas butik på Norra Torngatan. Som vanligt så hittade vi en massa fint där inne. Fia köpte med sej en jätte fin krukliknade vas eller vad det var, fin var den i alla fall :0p Deras hemsida hittar ni här;
www.systrarnaknopp.se



image3363
Ännu en vacker liten historia... <3
image3364
Här finner man alltid nåt att fästa ögat på... ;0) Ska det vara knoppar,
så ska det vara;
Systrarna Knopp på Norra Torngatan i Lidköping!!
image3365
Här har vi en liten Gabbi-Knopp och deras Zanna.
(vart ska H;et vara G??) *funderar så det knakar*
image3366
Min systerson Noel älskade Gabbis pynt i butiken ;0) Det fanns ju GOODIS. 
image3367
Godaste ungar... <3
image3368
Syster Stina föll för en massa hon också ;0)  www.stinalee.se
     image3373
Fika me mina kära systrar och Fias Noel <3

image3369
Fan vad jag vill bli florist ibland... eller Bm... eller varför inte BÅDA ;0)



AnnaSv säger:

Vilka underbara bilder!!!! Oerhört vackra blommor!

Kram,
AnnaSv

2008-04-27 | 10:53:01 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se
Mia säger:

En butik helt i min smak :-)
Ha en underbar söndag!
Kram

2008-04-27 | 13:15:15 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Abdulelin säger:

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2008-10-31 | 11:31:50 | Bloggadress: http://abdulelin.20six.nl
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: