Ett annat drömhus <3



För några år sedan var det faktiskt Jörgen och jag, som var intresserade av just detta huset. Nu några år senare, så ska ägaren av huset sälja sitt underbara hem. Tänk vad fint man skulle kunna göra?! Men tro mej, hur fint det än må vara, så skulle jag faktiskt aldrig vilja byta ut vår kära "gråsten". Vårt hus valdes av den RÄTTA anledningen, och inte för det yttre. Det är trots allt känslan som du får som måste styra ett husköp, och inte bara det som ögat ser. Men visst är detta ett fantastiskt hus?! Jag kommer nog ALDRIG att sluta med att kolla på mitt älskade HEMNET, och jag kommer ALDRIG att sluta med att ÄLSKA det gamla. Här ska ni få se lite fler bilder på huset... http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/254835 <3


Caroline"Lantismamman" säger:

Åhh vilket fantastiskt hus!!! Vill ha vill ha vill ha!!! Fa* att man inte har pengar:-( Ha nu en underbar helg!!! Kram carro

2008-08-29 | 11:10:39 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: