Nu är tapeterna beställda ;0)

Äntligen så är valen gjorda, och på Tisdag kommer tapeterna till butiken ;0) Inte nog med det kära vänner, jag hittade en helt perfekt tapet till vår lilla stuga (som också är ett fd. hönshus). Ja ni kanske minns den där grilligt "gröna" rummet, som jag visade för ett par dagar sedan?! Nu kommer det att bli andra bullar där inne, och mycket ljusare.Vi kommer att göra iordning stugan med soffa, tv och säng. Rummet kommer att få vara en plats där Rasmus kan få ha sina "film & spel kvällar" med kompisarna, eller kanske bara ett övernattningsrum åt en eventuell nattgäst. Självklart så ska vi inreda det så mysigt som vi bara kan, och en efterbild kommer, det lovar jag ;0) Igår städade jag ur hela huset, så nu är det lite mer trevligt att vistas där. Det är ju inte klokt vad  mycket damm och sågspån det blir?! Precis ÖVERALLT ligger det, och NÖS det gjorde jag!! I morgon kommer ju trappräcket på plats ;0) Det ska bli RIKTIGT spännande att få se den helt klar. Idag har vi pratat om att åka iväg till ByggMax och hämta golvet till övervåningen. Innerdörrarna måste vi ju också få hem. Återkommer senare med en liten uppdateraring om läget <3 KRAMELIKRAMKRAM!!


Lunch mitt i den soliga solen <3

Lite att fylla magen med...

Det finns mycket att välja på när det kommer till klinkers...



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: