Madagascar 2!!

Igår var det bio för nästan hela familjen. Jag, Ludde och Betty åke iväg med syrran och hennes Noel. Rasmus gick med en kompis och valde att sitta så långt bak som det bara gick, och vi satte oss längst fram för att kunna se så bra som möjligt. Brorsan kom också dit med hela familjen, så  alla "kussarna" fick sitta tillsammans. Filmen var faktiskt riktigt bra, och ungarna satt som ljus under hela filmen. Betty klappade mej på benet mellan varven, och sa hur himla bra hon tyckte att filmen var ;0) Om jag bad riktigt snällt så kunde det hända att jag fick smaka på hennes godis också. Strax ska Rasmus till tandläkaren och (tyvärr) laga hans absolut första hål. Hörs säkert senare...

 


sandra säger:

hej jag håller me filmen va bra.. jag undrar nästan vem som skrattade mest jag eller barnen :-) kram och hoppas du får ett fortsatt trevligt år.



kram sandra

2008-12-29 | 22:03:21 | Bloggadress: http://smks.blogg.se/
sandra säger:

hej jag håller me filmen va bra.. jag undrar nästan vem som skrattade mest jag eller barnen :-) kram och hoppas du får ett fortsatt trevligt år.



kram sandra

2008-12-29 | 22:03:42 | Bloggadress: http://smks.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: