Frågestundens alla svar...

Kommentarer Postat av: Sandra

Jag ska fråga en fråga :D

har du någon gång känt dig i skuggan av stina pga hennes blogg? Ni verkar ha en fin relation så jag tror inte det :)

2008-12-27 @ 23:23:28

Malin svarar;  Nej det har jag faktiskt aldrig gjort. Jag känner endast stolthet över min Stina, och det vet hon. Hon har lagt ned massor med tid och energi på sitt bloggande, och har fått ta både ris & ros. Bloggandet har blivit en del av Stina, och så länge hon mår bra av det, så gör jag det med. Men det är klart att man oroar sej också. Men jag tror på Stina, och att hon säger ifrån när hon inte tycker att det känns roligt mer.


URL: http://zaandrah.blogg.se/ Postat av:

När skall ni gifta er;-)

Malin svarar; När och OM vi ska gifta oss?! Ja, det får väl framtiden utvisa. Det är inget planerat så här långt i alla fall. Det där med att gifta sej har aldrig varit speciellt viktigt för nån av oss. Fast visst skulle det vara kul att få göra sej till prinsessa för en dag. Om Betty får bestämma så gifter vi oss redan till sommaren. Det är nog viktigare för henne än för oss ;0) Det man har det har man, oavsett om man gifter sej eller inte. Just nu så fokuserar vi bara på att få klart huset, och ha det så bra vi bara kan under tiden.


2008-12-27 @ 23:29:53 Postat av: Jennie

Hur länge har du och Jörgen varit tillsammans.....:)? och hur träffades ni....:)??
Kram

2008-12-28 @ 10:49:37

Malin svarar; Jörgen och jag har varit ett par sedan September -96 (alltså går vi in på vårt 13;de år tillsammans). Jag hade just kommit hem från mitt år i Florida den sommaren. Det var på Oktoberfesten som vi stötte ihop. Han stod vid baren och såg söt ut, och jag... ja, jag var väl inte direkt blyg av mej precis ;0) Jag gick helt enkelt fram och visade vad jag tyckte!! Varför vänta liksom?! ;0) 4 månader senare, så flyttade ett litet Rasmusfrö in hos mej, och nio månader senare (5 November) så blev vi föräldrar.
URL: http://jennieleee.blogg.se/ Postat av: Jennie


Vad gick du för gymnasium..:)??
Vad är det knasigaste jobb du haft...:)??
Det tråkigaste jobb du haft..:)??
Det roligaste jobb du haft..:)??
Kram kram

2008-12-28 @ 10:54:27
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Malin svarar; Jag gick tre år på Barn & Fritidsprogrammet, och tog en paus mellan 2 & 3;an då jag for till Florida med en kompis. Knasigaste jobbet?! Ja det skulle väl vara när jag fick agera massör åt pappa då. Jag och mina systrar fick en peng för att vi GICK på vår kära fars onda rygg ;0p Det tråkigaste jobb jag haft?! Det var nog när jag hängde och vek tvätt på ett tvätteri. Det var verkligen riktigt trist, och riktigt slitigt. Det roligaste jobbet?! Eftersom jag inte har haft speciellt många olika jobb, så får jag nog säga att de jobb jag haft varit helt okey allihop, utom just tvätteriet då ;0§ När Rasmus bodde i magen så jobbade jag faktiskt som sömmerska en period, och hade min egen pappa som arbetsbetsgivare. Det var faktiskt roligare än vad det låter. Vi skrattade massor. En gång skrattade vi så mycket att Rasmus nästan föll ut ;0§ Minns du det Mamma?! ;0) Att jobba med barn är också himla roligt. De är så härligt spontana, och de gillar jag. Annars så tror jag faktiskt man kan ha "roligt" på vilket jobb som helst. Bara man kan bjuda på sej lite så brukar det lösa sej.

Postat av: Mia (studentmamman)

Jag skulle vilja veta vad du har för drömresmål?
Kram

Malin svarar;  Åh, jag har så många drömresemål Mia. Tar jag fram en resekatalog så åker jag gärna till vartenda ställe. Solen och värmen lockar mer än snö och skidor. Fast skidor kan allt vara riktigt skoj det med. Höll på att bryta båda benen sist jag åkte ;0§ Men gärna Florida igen... ;0) Veckan på Hawaii skulle jag gärna vilja återuppleva, fast då med min egen familj. 


2008-12-28 @ 14:40:44 Postat av: Anna

Favorit film/serie? :D

Malin svarar; Ser inte speciellt mycket på tv, men när jag väl sitter där så får det gärna vara nån sjukhusserie. "Medium" ser jag gärna. Favoritfilm?! Måste fundera lite...


2008-12-28 @ 15:15:07 Postat av: Jennie

Vi ligger i soffan och degar,frågade Magnus om han hade nån rolig fråga till dig....iallafall,
han undrar varför det aldrig är upptaget när man ringer fel för.....?? har du nåt bra svar på de.....ha ha...:?)
Kram

2008-12-28 @ 15:41:21

Malin svarar; Ja den du Magnus ;0) Kan det bero på att du aldrig får reda på vart du kommit då det är upptaget?! Spännande fråga, helt klart ;0) Mera såna!!

URL: http:/jennieleee.blogg.se/ Postat av: Desirée

Vad har du för förväntningar på det nya året?

Kram vännen!

2008-12-28 @ 16:34:32
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/

Malin svarar; Jag hoppas såklart att vi ska få ordning på husets alla rum. Det ska bli ett bra år, det måste det bli!! Jag ska ju bli moster till sommaren så det kan inte bli nåt annat än bra.

Tack för era söta frågor till mej <3


AnnaSv säger:

Vad roligt att läsa alla frågor och svar! gott Nytt År i förskott till dig coh din familj!



Kram,

AnnaSv

2008-12-30 | 10:01:30 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: