Det har varit en riktig slö & slappardag idag.

Ja, idag har vi inte gjort många knop här hemma, inte ännu i alla fall. Vi har bara legat på rygg i soffan och sett på film. Till middag gjorde vi goa köttbullar, det är väl den enda riktiga aktivitet som varit idag tror jag, och Meja-promenad såklart. Jennie ringde nån gång vid tre, och där lyckades vi prata bort nästan två hela timmar ;0) Vi hittar bara nya saker att gå igenom hela tiden när vi pratar, och det är inte alls ovanligt att vi (trots den långa samtalstiden) lyckats missa nåt viktigt. Nu är det nog på tiden att jag tar mej i kragen och gör lite nytta. Vi har nämligen massor med tvätt som ligger och väntar på att strykas, och ungarnas rum måste städas. Jag har även planerat in en liten rensning i deras garderober. Jag har gått och stirrat på allt som behöver fixas här idag, och nog bara hoppats på att nån annan skulle ta tag i det, nån sagotant med ett glittrigt trollspö kanske ;0) Såna tanter finns nog inte tyvärr... Bäst att köra igång här innan jag hinner ångra mej och slappa ihop totalt. Vi höres efteråt va?! Pussar & Kramar från Mej till Dej.  <3

image2658


Mia säger:

Om hon med trollspöt skulle dyka upp kan du väl skicka hit henne när hon är färdig jag har nämligen massor att göra. Har som du slappat hela dagen lång :-)
Kram

2008-02-21 | 18:24:21 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Gabriella Ivarsson säger:

Duktigt att rensa garderoberna, det skulle jag också behöva ;)

2008-02-21 | 18:38:25 | Bloggadress: http://gabbgabb.blogg.se/
Des säger:

Hej gumman!
Härliga ungar du har!
Hänger gärna med på en grillning i skogen med er framöver, hade vart mysigt!!
Hoppas du inte sliter ihjäl dig bland tvätten!
Kramis

2008-02-21 | 18:52:38 | Bloggadress: http://dmisenius.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: