Så var det klippt igen då ;0§

Nu har Betty gått och gjort det igen... Har inte mamma nåt att kul att skriva om i bloggen, så ser hon till att det händer nåt. På ett par minuter så fixade hon till en helt ny frisyr. Att man går till frisören är (enligt Beata) bara onödigt. En ny frisyr fixar man tydligen lika bra själv... Nu har vi grejat och klippt till det så gott det går, så nu är det bara till att låta tiden gå så det växer ut igen. Här får ni se hur det blev... Busigare än busigast, det är Du!!

image2660
Här ser ni vår nyklippta lilla dotter...


Vad tycker ni nu då?! Var inte för hårda med era kommentarer är ni snälla ;0p


Anonym säger:

Alltså : hon har samma frisyr som min lilla guddotter ! jag bara ääälskar just den där frillan på flickor
: ) !!
Framhäver din lilla tjejs
fina ansiktsform och ger en helt annan "karaktär" än vanligt långt bara.
Jag köper massor med spännen för det är finare till den här frillan än till andra : blir lite 20-tals stuk då !
Hälsa att hon är toppenduktig med toppensmak : )

2008-02-21 | 19:52:59
Mia säger:

Skitsnyggt Betty :-) Varför betala flera hundra för nånting man kan göra själv, jag är helt på din linje :-)
Kram på dig lilla gumman!

2008-02-21 | 20:45:45 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
Anna på västkusten =) säger:

jättefint lilla betty-lee! min bror klippte sig också själv idag, eller snarare rakade sig på flera ställen i huvudet, så allt fick ryka. ta inte efter det bara! men du är superfin i din nya frilla :) liknar mamma malin mer och mer!

2008-02-21 | 20:57:34 | Bloggadress: http://www.anna2007.blogg.se
Ida säger:

Vadå växa ut, det blev ju skitsnyggt :D Vet inte om jag är taskig, men jag tycker det är mycket finare nu än förut, supersött och snyggt! Skulle kunna tänka mig samma frilla själv, hehe. Gullig tjej!

2008-02-21 | 21:09:51
annelie säger:

vad fiiiiint:-)

2008-02-21 | 21:45:55
Cia säger:

ÅÅÅÅÅ du är sååååå coool och sååååå söt !!!
JÄTTEFINT blev det !
Kram på dig !

2008-02-22 | 08:00:38 | Bloggadress: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Eleonor säger:

Jag tycker hon blev kanonsnygg! Min dotter har gjort samma sak en gång, man blir inte glad. Hon och en kompis klippte varandra hemma hos kompisen så när jag hämtade dottern såg hon minst sagt rolig ut. Tog flera år innan det var helt jämnlångt igen.

2008-02-22 | 19:24:07 | Bloggadress: http://www.mammamedmera.blogg.se
sandra säger:

men gud det va ju skitfint.. Inte dumt alls.. :-)

2008-02-23 | 22:59:04 | Bloggadress: http://www.smks.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: