Wii vad ont det gör!!

Det är inte utan att det känns i hela kroppen efter en kväll med Jörgen och vårt nya Nintendo Wii. Fast det är nog ett "ont" som helt enkelt bara betyder att jag HAR muskler ;0) Två kvällar i rad har vi haft Bowling och Golf som vår absolut bästa gren. Boxningen var lite FÖR aktiv för min smak. Första gången jag testade just boxningsgrenen, var tillsammans med min lilla dotter. Hela min kropp skrek NEJ på nåt konstigt vis!! Man SLÅR inte sin dotter så hon faller omkull och får ont. Snacka om att hjärnkontoret jobbar på alla plan. Det tog alltså stopp när jag fick in första riktiga slaget. Trots ungarnas skrik om att det "bara" var ett spel och allt det där, så kändes det tokfel. Det gick mycket bättre när jag skulle till att bonka ned sambon. Han hade nog gjort sej förtjänt av lite hederligt Wii-smisk ;0) Till Er som ännu inte har testat detta spel, GÖR DET!! Även om det kanske inte gick så himla bra för mej just igår, så fick vi en trevlig stund ute på golfbanan, och soligt var det med ;0p Idag är det äntligen lite jobb igen och ungarna ska iväg till sin förskola och träffa kompisarna för första gången denna veckan. Vi ses och hörs... <3

image2701

Kramar från mej till dej <3 <3 <3



Carola säger:

Hej!
Tack för raderna!
Kul att läsa om dina bravader med Wii.. min yngsta son har ett oxå.. o när vi har spelat så kan jag lova att jag oxå känner att jag har muskler.. :-)
¨Ha en underbar dag.. o hoppas du kommer o hälsar på!
Kram Carola

2008-02-28 | 08:00:22 | Bloggadress: http://www.smultronetskennel.com
Anonym säger:

varför har inte barnen vart i skolan? vad är det som hänt igentligen????????

2008-02-28 | 10:35:08
Jennie Westlin säger:

Tyckte det var svårt som ni märkte,
men med lite träning så blir jag nog lite bättre!:-) Kram!

2008-02-28 | 14:48:45
AnnaSv säger:

Hej! låter kul med det där spelet fast jag förstår att det kändes fle att slåss. *s*

Kram,
AnnaSv

2008-02-28 | 15:43:23 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se
Cia säger:

Körde det hela julen hemma hos päronen...
Hade så ont så jag knappt kunde röra mig...
Vi boxades ju såklart...
Såååååååååå kul !!!
Ha en skön kväll !
Kram kram

2008-02-28 | 21:03:41 | Bloggadress: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Des säger:

Hej vännen!
Hittade ingen hos mig med det!:-( Har ni? Hoppas ni får en underbar dag! Jag och grabbarna ska kika in hos "systrarna knopp" och lämna ett par skor till Gabbi!
Kramis

2008-02-29 | 09:36:33 | Bloggadress: http://dmisenius.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: