Det blev en "pratig" fika med en jätte go Emma;0)

 Herre min skapare vad jag kan prata!! Ibland känner jag bara att jag "borde" coola ned lite granna, men det går bara inte. Det är ju så attans mycket som vill ut på en och samma gång, och då blir det bara så. ;0) Om jag hade fått en femma för var ord som bubblade ut, så hade jag nog varit en mycket förmögen tjej nu. Som tur är så brukar mina vänner vara ganska så pratiga de med ;0p Tack jätte goa Emma!! Hoppas på ny fika snart igen, så vi får tjata lite mer. <3 <3 <3

image2450



Emma säger:

tack för en jätte trevlig fika! hmmm nu när jag kom hem kommer jag på att det var MASSER med saker vi inte hann prata om.. vi får ta en heldags fika nästa gång, så vi hinner uppdatera oss, hahaha!
det var verkligen mysigt!! kram

2008-01-30 | 18:30:19
AKP säger:

haha oj vad ja känner igen mig själv i dina ord ibland.
Jag är verkligen sån jag med ibland, orden bara rinner ur, man vill hinna säga så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt *Skrattar*

KRAM

2008-01-30 | 18:44:39 | Bloggadress: http://akp.blogg.se
Mirakelbloggens Malin säger:

Ja visst fasen var det prylar jag missade att fråga om oxå ;0) Fast vi har livet på oss, eller hur?! STOR kram från babbelmajan Malin!!

2008-01-30 | 18:45:56 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: