Gissa vad?! Det är ju sooool ute idag!!! ;0)

Solen som jag bad om i mitt förra inlägg, tog nog mirakelmalin på orden ;0) Idag skiner den med full kraft från en underbart blå himmel, visst låter det härligt?! Vid 11-tiden kommer Jörgens syster hit med sin familj på lite fika. Det blev aldrig av att vi träffades på hans födelsedag, så nu tar vi det idag i stället. Min lilla mor ska också dyka upp i eftermiddag och fira lite hon med. Fick ett mess från min väninna Gabbigabbilin strax efter 04.00 i natt. Hon var i Nyköping och väntade på taxin som skulle ta henne och kompisen + barn till flygplatsen. Det är inget mindre än en härlig vecka i Italien som väntar på dem nu. Är det konstigt att man blir resesugen när alla bara åker hela tiden?! Inte det minsta tycker jag. Nu hoppas vi att hon får det kanonbra, och att vår kära Petra + sambo får det bra de med. Sent i kväll lyfter deras plan till Thailand. Messa med henne igår, och allt var som det skulle, som tur var. Det är ju alltid lite nervöst med sjukdomar så här innan man ska iväg på en långresa, speciellt när det går så mycket magsjukor som det gör nu. Dax att återvända till kaffet. Ha en jätte bra dag nu allihop!! KRAM

image2429
Den glada solen lånade jag inne hos min kära Carro; www.carolinelanden.blogg.se


Carro säger:

Ja, jag såg det nu att det är ju faktiskt sol ute!!! Helt otroligt! Ja, det värst var alla reser! Fast det hade vi oxå gjort om pengarna fanns där;-) Kram Carro

2008-01-27 | 09:44:28 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Cia säger:

Den solen är jag tvungen att låna av dig...
Tyvärr kan jag inte länka på min blogg...MAC dator och det funkar tyvärr inte...Grrrrr
Men länkar dig bland mina andra länkar !
På återseende !
Kram Cia

2008-01-27 | 10:51:49 | Bloggadress: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Jennie Westlin säger:

Önskar en härlig resa till Gabbi o Petra!!! Härligt att åka från ett grått Sverige. Kram

2008-01-27 | 13:53:20
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: