Härligt varma bad, massa tankar och tända ljus ;0)

Tänk att nu känner jag mej som en helt ny människa igen. Efter att ha legat i blöt i nästan en halvtimma så känner jag mej ganska så mosig. Dagen har väl varit rätt lugn. Jag och Meja tog en skön promenad på ca två timmar mitt på dagen, och Jörgen tog med sej Rasmus och hjälpte sin bror (och min syster) i deras nya hus. Det var visst nån jätte tjock och rejäl vägg, som skulle rivas ned. Inte riktigt byggt som vårt ;0) Det kräver verkligen sin man/kvinna att riva väggar på ett sånt ställe. Meja har varit riktigt pigg idag, och hade nog kunnat gått ännu längre. Det är ett gott tecken tycker jag. Hon ska liksom ta täten när vi går, det hör till ;0p När man har ångan uppe och kommit igång med ett vettigt tempo, så är det inget annat än helt perfekt. Man mår så himlans gott av de där promenaderna. Man får tid att tänka över sitt liv, och allt annat man har runt omkring sej. Det är ett verkligen mer än ett heltidsjobb att vara chefen i familjen, speciellt när ungarna retas en massa. Det kräver massor, och ger naturligtvis lika mycket tillbaka. Fast idag ska jag ärligt erkänna att jag hade lust att dra på semester helt SJÄLV. Bara MALIN, bara JAG, och ingen annan!! Ingen sambo och inga knoddar. Tänk vad härligt att komma hem till familjen igen efter en veckas ledighet?! Fast helt ensam vet jag inte om jag hade velat vara... det hade nog blivit lite trist kanske. Ibland känns det bara som att allt gråväder tar över, och man blir smått less ;0( Jag tror inte att jag är ensam med att känna så här. Nu är det banne mej hög tid för solen att göra sej synlig!! Blablablabla... Nu tjatar mirakeltanten allt bra mycket skit. *fnissar* Jag tror nog att ni förstår vad jag menar. Lite extra lyx hade inte skadat, inte en solig strand med härligt vatten heller ;0) Har vi en attans tur så vinner Jörgen på nån av lotterna han fick i födelsedagspresent ;0p Man kan väl alltid hoppas i alla fall, eller hur?!... Snälla ni, säg nåt som piggar upp mej lite. Jag tror att jag behöver det!! Kramar <3

image2428
Snart är Petra och hennes sambo precis just här. I morgon är det dax!!


Carro säger:

Känner precis som du,har bara lust att sticka iväg. Fast jag hade nöjt mig med en helg,skulle längta ihjäl mig om jag skulle vara utan dom i en vecka!! Hmmm...Jag skulle skriva ngt för att pigga upp dig. Vet inte vad jag skall skriva mer än att jag Tycker du är en himlans go tjej!!! Vi får hitta på något nån dag!! Kramar Carro

2008-01-27 | 00:01:15 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se/
Mirakelbloggens Malin säger:

Tack Carro, det värmer alltid att höra ;0) KRAMIS.

2008-01-27 | 00:09:52 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Jennie Westlin säger:

Tycker att du och Jörgen ska åka på en weekend i vår! kanske till Falkenbergs hotell o ta spa behangling! Kramis!

2008-01-27 | 14:31:59
Geiruna säger:

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-02-03 | 14:50:31 | Bloggadress: http://geiruna.20six.fr
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: