Lista från Cim och Mira ;0)


Hur svarar du i hemtelefonen? Ja det var mirakelkärringen, vad vill du?!?!  ;0) Nä, inte riktigt så kanske... "Ja det var Malin" låter mer troligt. *fnissar*

Hur svarar du i mobiltelefonen? Helt enkelt "Malin"
Ringer det mycket till dig? Jovars...

Ringer du mycket? Näpp, älskar INTE telefonen tyvärr...  :-)
Vem ringde du senast? Jörgen eller Mamma...
Hur mycket pengar har du? Jag klarar mej utan en fetinglön. (Fast visst hade varit trevligt med en sån nån gång i framtiden, eller en vinst på triss.) Min familj gör mej faktiskt rik utan pengar ;0) Visst är det härligt?!
Senast kramat och när? Idag, mina ungar...
Antal timmar sömn inatt? 7 ungefär
Sov du ensam? Skulle inte tro det.... ;-)
Vem sov du hos senast? Hos mej...

Vem sov hos dig senast? Familjen...

Vem vet mest om dig?  Meja och mina närmaste vänner och familj.

Vem vet du mest om?  Familjen och närmaste vänner.... ;-)
Vad ser du fram emot?
Sommaren!!!!!

Vad vill du ha just nu? En färdig husaffär!!

Vem hånar du? Ingen!!

Vem längtar du mest efter? Om solen kan vara nån, så är det nog den jag längtar efter  ;-)
Vem vill du helst slippa? Kan inte komma på nån...

Vem stör du dig på?  Stör sej gör väl alla ibland, eller?!...

Vem vill du sova bredvid inatt? Min sambo...

Vilken buss åker du oftast? Buss, vad är det?? *asgarvar*

Vilken årstid är det nu? Vinter, men det liknar både Höst och Vår på nåt sätt...

Anser du dig själv snygg? Nä, snygg är nog fel ord att välja... men snäll ;0p
Har du varit kär?
Ja, absolut...

Är du kär nu? Självklart!!!

Är du en bra partner? Ja, det tror och hoppas jag...

Har någon varit otrogen mot dig? Hoppas inte!!
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Ja tyvärr, men det visste jag inte först. Man pillar på nåt som redan är upptaget!! Stort och FETT nej.
Har du varit otrogen? Kan stolt svara NOPE på den frågan ;0)
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
50/50
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, vi bor ju ihop...

Vad åt du senast? Frukost...

Är du polare med grannarna? Nja, sådär... Vi pratar ju och så.
Har du varit på ett party?
Japp
Har du varit utomlands?
Mmm
Var är dina syskon just nu? Brodern är säkert vid datorn på jobbet. Stina är nog hemma i sängen, och Fia kanske i skolan.

Vilken tid gick du upp imorse? 07.15
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Snusade på kudden...trist va?!

Vad är det första du gör på morgonen? Funderar på vem jag är och vart jag bor ;0) Nä, så illa är det väl inte men jag funderar en del, det gör jag ;0)
Vad ska du göra efter det här? Duscha och åka på möte...


Utmanar alla som vill.... <3

image2447  



AnnaSv säger:

Intressant att få läsa lite mer om dig. =)

Ha en bra dag!

Kram,
AnnaSv

2008-01-29 | 11:36:15 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: