Vi kör en favorit i repris va?! *pinsamheter*

Nu tycker jag att det är dax att uppmärksamma lite pinsamma minnen igen ;0) Sätt igång och berätta om nåt riktigt pinsamt som du varit med om, eller om nåt annat spännande som du aldrig riktigt vågat berätta för någon om. Vad som helst, bara det är härligt roligt!! Det går jätte bra att vara anonym om man skulle känna för det. Jag gjorde ett liknande inlägg för jätte länge sedan, och det visade sej vara ganska så spännande. Jag minns att ni hade en massa kul att berätta den gången ;0§ Den som kommer med det absolut roligaste minnet, eller den mest spännande hemligheten, kommer att belönas rikligt av mirakelbloggens, alldeles egna Malin ;0) Så sätt igång och täääänk nu mina vänner!!

image2452
Kanske blir det just DITT minne som vinner!!
Detta kan bli dökul ;0) KRAMELIKRAMEN



Tessen säger:

Jag var 14 år och hade telefonkontakt med en man som var 33. Hade pratat med honom i ca ett år när vi bestämde att vi skulle träffas. (Han visste inte hur gammal jag var på riktigt) Jag och min kompis åkte dit, och jag hade ju redan blivit kär i honom. Jag är inte den som är blyg men kära nån vad jag kände mig bortkommen. Första kyssen fick jag av honom också. I alla fall så var det här i påsktider och jag hade får 2 påskägg av min mormor, varav ett var ett rött hjärta. perfekt tänkte jag, det ska jag ju ge til Honom ! Han fick ägget av mig, önskade glad påsk och vi skulle ses igen nästa dag. När vi träffades så fick jag tillbaka ägget, han tackade för gott godig, och jag fattade inte riktigt varför han gav mig tillbaka ägget men jag sa inget. på vägen hem, öppnade jag påskägget och där i låg en servett som det var skrivet på med en bingopenna " Glad Påsk lilla gumman, önskar Mommi ! Ja du... jag var alltså 14 år, jätte kär i en äldre man, och så händer detta. Kan säga att vi aldrig träffades mer. Idag är jag 31 och varje påsk när det är dags att ta fram påskäggen, så får jag mig ett mycket gott skratt.

2008-01-30 | 22:46:03
Anonym säger:

Jaa du, vilken ska vi ta- när jag satte mig på farmors bullplåt, när jag åkte hiss i bara stringtrosor eller när min lilla ford rullade in i en annan bil på rasta i tanum...
den med stringisarna är ju bra...
Nyårsafton 2005.
Jag, Tor-Arne och Tindra har blivit bjudna till våra vänner Karin & David i göteborg. Karin är gravid och ser fram emot en lugn nyår med andra nyblivna föräldrar-TROR HON!När "de gravida" ville gå och lägga sig fortsatte de andra två mammorna, jag och en tjej som heter Emma i rummet som de hade hyrt i samma hus som K & D bor. När det var dags att sussa gick jag, min man och barn till vårt lilla rum, oxå i samma hus. Ni vet ju hur det är när man har partajat lite- det är inte alltid man får av smink, hårglitter o.l... Jag tog av alla kläder utom mina små stringisar å somnade. Vaknar plötsligt och måste ut ur rummet, ställer dörren på glänt för att komma in senare och sen är det SVART.........
Nästa sak jag minns är att jag åter igen står utanför dörren- som är låst!
Jävla skit! Börjar knacka lite försiktigt och viska toooor-aaarne... öppppnnnaa... Inget svar och det hela trappas upp- EFTER TYP 10 MINUTER SKRIKER JAG OCH BANKAR ALLT VAD JAG KAN! Där står jag endast iförd ett par trosor, med full sminkning och lite glitter på toppen och överväger till slut att knacka på hos grannen vid dörren intill... vänta lite nu- grannen- det fanns ingen granne där vi bor... går helt iskallt in i hissen, åker upp en våning och se på fan- där står ju dörren på glänt!
Går in och lägger mig igen.
Nästa morgon berättar jag om pinsamheten för K&D, de skrattar nästan ihjäl sig- rummet som jag stått och bankat på är rummet där alla i området kan låsa in sina barnvagnar... inte konstigt att ingen öppnade...

2008-01-30 | 23:18:58
Jag igen... säger:

En annan höjdare är ju den servicemindade McDonalds personalen!
Jag och syrran hade varit på Ullared. På vägen dit passerar man ju McDonalds och vi köpte med oss lite mat på ditvägen. På vägen hem kör vi in på samma McDonalds för att köpa kaffe.
Jag hade skramlat och satt med typ 17kr i handen, när vi kommer fram till luckan kostar det 18kr. Jaha... säger jag och börjar fumla efter plånboken. Men jag kan ta skräpet om du vill säger tjejen i luckan. JAG BLIR MÅLLÖS! VILKEN SEVICE, FANTASTISKA UNGDOM! DET VAR BANNE MIG INTE DÅLIGT TÄNKER JAG MEDAN JAG SKICKAR IN VÅRA HAMBURGERLÅDOR, DRICKAMUGGAR, HÅLLARE MM... Av hennes min att dömma förstår jag att något inte stämmer... hon ser liksom lite häpen ut...Men hon tar snällt emot och jag betalar sedan med en 20-lapp.
Mellan första och andra luckan trillar poletten ner-och jag säger till syrran- FAN, HON MENADE SMÅPENGARNA NÄR HON SA SKRÄPET VA?

2008-01-30 | 23:30:17
Mirakelbloggens Malin säger:

Hahahahahahaha ;0) *asg i massor* MER sånt!! Tack du anonym (tack M *blink*) Vet att ni är fler med minnen som dessa. Spotta ur er dem bara!!

2008-01-31 | 07:25:54 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
Mirakelbloggens Malin säger:

Jätte tack till dej med TESSEN!! Det är så himla härligt att läsa om sånt här. Allt som får en lite glad du vet ;0) Kramis!!

2008-01-31 | 07:42:17 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se
MADDE säger:

dET VAR INTE MENINGEN ATT VARA ANONYM- GLÖMDE ANTAGLIGEN AV MIG MITT I
ALLT DÄ PINSAMMA... Hahaha!

2008-01-31 | 08:46:39
Anonym säger:

dET VAR INTE MENINGEN ATT VARA ANONYM- GLÖMDE ANTAGLIGEN AV MIG MITT I
ALLT DÄ PINSAMMA... Hahaha!

2008-01-31 | 08:49:58
Malin K säger:

*Skrattar så tårarna sprutar* Var ju m när McDonals incidenten inträffade. Sååå kul! Har tyvärr, eller rättare sagt turligt nog inga pinsamheter att dela med mig av men tycker det är kul att skratta åt andra! Jättefin blogg du har Malin! Kram

2008-01-31 | 14:32:13 | Bloggadress: http://www.langtan.babyblogg.se
Goranlouise säger:

Very nice site!

2009-03-17 | 13:07:50 | Bloggadress: http://www.enequist.dk/goranlouise
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: