Först lite kalas & sedan Orust igen ;0)

Nu är "golvgubben" klar med sitt arbete där ute. Det blev himla fint ska ni veta. Tyvärr så får vi inte gå in i huset på ett tag, så jag har inte kunnat ta någon bild ännu. Strax ska vi iväg och fira vår lille Noel, och efter det så sticker vi till kusten igen för att njuta av de sista dagarna i stugan. Det ser ut att bli fortsatt varmt och soligt, så vem vet?! Jag kanske faktisk vågar mej i vattnet jag med ;0) Ha det gott allihop <3 Ps. Åter igen på Lördag eller Söndag...


Mia säger:

Jag tog faktiskt årets första dopp idag och jag är en riktig badkruka så du törs nog du med :-)

Njut nu riktigt ordentligt i stugan!

Kram

2008-07-25 | 15:24:11 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: