Man börjar bli visst bortskämd nu ;0)

Vädret är verkligen på det bästa humöret nu, och människor bara njuuter. Idag ska Rasmus åka med grannfamiljen på en heldag till stranden. Han har legat över där inatt eftersom de ändå skulle dra iväg så tidigt. Han har blivit brun som en pepparkaka hela han ;0) Igår låg han och kompisen vid vårt nya utomhusbad och gotta sej halva dagen. Men det är ju PRECIS just SÅ som sommaren ska avnjutas, eller hur?! Inte med en färgburk och massa arbete ;0) Fast i mitt fall så är det lika mycket sommar i alla fall, och det där arbetet är faktiskt lite sommarkänsla över det med. Ni ska veta att man INTE är ensam då man står där och målar. Det är nämligen gott om små svarta små djur som kryper omkring på en också. Det syntes ganska så väl att jag varit i fajt med dem igår, mitt under målningen också. Min sambo informerade om att jag hade fett med färg rakt över kinden, och på benen var det lite som jag stått UNDER ett gäng med med skitenödiga måsar ;0§ Fast nu råkar det ju faktiskt inte vara måseskit, utan helt vanlig färg. Ganska så sexigt skulle jag vilja säga, eller inte ;0p Vi får se om jag kan få nån till att ta en bild på min jätte sexiga kropp lite senare, så får vi se vad NI tycker ;0p I dag ska väggen målas klart och panelen ute i hallen med. Golv ska köpas, mm, mm, mm. Det finns att göra som ni vet. Vi måste snart börja titta på tapeter till tv-rummet och hallen där nere. Köket får vi väl kanske vänta med till det nya köket kommit på plats. Klinkers till tvättstugan/hallen ska också köpas. Jag vet ungefär vad jag gillar och vill ha, så det ska förhoppningsvis gå ganska lätt att välja ut. Ha nu en riktigt härlig dag och ta hand om Er allihop. KRAMAS <3



  



AnnaSv säger:

ni är så duktiga som orkar jobba i värmen! Visst är det härligt att somaren är här men ni skulle behöva en sådär 10 gr svalare. ;)



Kram,

AnnaSv

2008-07-28 | 09:04:15 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se/
Camilliondollar Baby säger:

Kul att det går framåt.



Kram

2008-07-28 | 11:31:57 | Bloggadress: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: