Massor av bilder från gårdagen ;0)


Betty till häst på "Jordgubbensdag" ;0)
    
   
Ludde ville inte rida alls tyvärr ;0/

Så här såg han ut när jag frågade; NEEEJ sa ja jue!!!

Det är bättre att sitta här tycker Ludde...

Detta var bra mycket roligare ;0) Ludde & kusinen Noel <3

Betty tog en liten flygtur i det blå ;0)

Klart att moster stina skulle med ;0)

Kan tyckas misslyckad med all sitt ljus, men jag gillar den ändå.

Denna blev det ett lite annat ljus på...
   
Här hade vi riktigt skoj!! Jag åkte faktiskt ja med, tro det eller ej ;0)
   
   
Mina systras bloggar finner ni här;
www.sberg.blogg.se <3
www.stinalee.se  <3


Mija säger:

Hah, va kul att se att fler har familjedagar i bloggen ;) Jag har nästan enbart haft familjeinlägg ett tag nu... Det blir lätt så i krisen... Familjen är de som står närmast hjärtat, ALLTID.



Varm kram.



Och jag håller med dig om fotot med mycket ljus i. Det var FINT. :)

2008-06-30 | 14:33:13
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: