Vi shoppar tills vi droppar, el. till pluringen tar slut ;0)

Tror faktiskt att det brukar få bli det sistnämnda... Igår var det jag och äldste sonen som var i farten igen. Riktigt mysigt att åka iväg själva sådär!! Meningen var att jag mirakeltantens hår skulle bli klippt, men tyvärr så sitter det kvar där det sitter ;0( Det var ju tidsbeställning på det där stället, och tyvärr så hade de inte en endaste liten klipptid att skrapa ihop denna dag. Synd det ska jag säga, för jag kände mej RIKTIGT sugen på att göra nåt nytt!! Men det får väl bli nästa vecka då... *muttrar lite surt* Lite senare på kvällen så drog vi iväg till mataffären och köpte lite hårfärg. Rasmus testade han med för allra första gången i sitt liv ;0) Ja lite skoj måste man ju faktiskt ha, eller hur?! Jag blev åt det MÖRKARE hållet, och Rasmus blev mer åt det BRUNRÖDA. Nu ska det jobbas både Torsdag och Fredag, och efter det så blir det en nästan helt ledig helg. Bara några timmar som ska göras på Söndagskvällen. På Lördag är det den där "Jordgubbensdag" i vårt lilla samhälle, så det blir väl till att ta med kidsen fram en sväng på dagen. Men om det blir nåt på kvällen, har jag fortfarande ingen aning om. För tillfället är jag inte det minsta sugen på utgång, trist men så är det. Känner mej bara riktigt trött och sliten faktiskt. Den kommande semestern är SÅ efterlängtad!! Jag ska verkligen försöka att ladda upp batterierna, och sova mycket, mycket mer. Ha nu en jätte bra dag allihop, så hörs vi... <3


Visst är detta en härlig bild?!



Mia säger:

Jag behöver oxå fixa håret men jag har ingen aning om vad jag ska göra!

Ha en bra dag :-)

Kram

2008-06-26 | 10:02:35 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se/
D säger:

Hej gumman!

Vilken härligt ny design, min favvofärg!!

Saknar dig och de dina! Vi får ta en fika snart igen!

Kramelikram!

2008-06-28 | 17:08:56 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: