Det är ju sommar för skråsicken!!!

Här sitter jag och bara har det sådär lugnt och skönt. Jörgen och ungarna sover fortfarande, och Victor gick just iväg för att sova "förmiddag". Har haft lite sjå med hans ena öra nu på morgonen. Det vill nämligen göra lite som det själv vill... Shelties ska ju ha det där lilla vippet ni vet, och ibland så VILL de lixom bara stå. Igår tyckte jag att det var lite på G till att ställa sej, så jag var där ganska så snabbt för att försöka fixa till det hela med lite häftmassa. För var dag man låter det lilla örat stå, så tar det ca 1 månad för att få dem tillbaka igen. Det är tydligen nåt som fler Sheltie-ägare känner igen har jag märkt. Ska man inte ställa ut sin Sheltie så är det ju naturligtvis inte så jädrans noga, men jag måste nog erkänna att jag faktiskt älskar det där små vipp-öronen. Victors öron är ju lite större än vanligt, så de brukar faktiskt inte vara några större problem med det där. Det är väl lite hur dagsformen är kan jag tro ;0) Snarare att de kanske går och blir lite för tunga i stället... Igår var han med barnen i vattenspridaren och hoppade, så just för tillfället ser han ganska så ovårdad ut den lille busen. Han bara MÅSTE vara med ÖVERALLT, t.o.m i vattnet. Nu ska jag fixa fram lite kläder till de små barnen, och sedan blir det klassfotboll för Rasmus. Vi hörs väl lite senare?!  <3

image3679
Ha det gott i värmen,
och DRICK vatten!!


kim säger:

Ha en trevlig helg =)

2008-05-31 | 09:34:10 | Bloggadress: http://heymoon.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: