Ett snabbt inlägg innan sängen.

Dagens Torsdag blev en mycket bra dag. Jobbet var helt okey det med. Jag träffade bla Ssk som lärde mej ett och annat om vår lilla kropp. Pratade också med någon som gav mej lite hopp inför framtiden idag, och det gjorde mej riktigt, jäkla, jätte lycklig ska ni veta. Blir den planen mer än bara en plan, så kommer jag bli helnöjd!! Just för tillfället så känns det som det mesta går precis som jag vill, t.o.m på jobbet. Någon har lagt lilla mej på minnet, och det glädjer mej nåt otroligt. Mäklaren ringde tidigare idag och sa att mappen och bilderna var klara, och att han nu bara behövde ett godkännande från mej och Jörgen innan han lägger ut dem på hemnet. Bilderna som fanns i mappen var helt okey, så i morgon är det väl förmodligen jag som länkar til vårt kära hus. Ja, för ni vill väl också se bilderna kan jag tro?! ;0) Det måste klia en massa i munnen på vår lille "V" nu, för jag märker att han gärna vill gnaga och bita i och saker, så vi drog förbi affären och köpte ett rejält ben som han var SÅ nöjd och lycklig över. Förhoppningsvis så lindrar det hans kliande lite granna i alla fall. Nu ska jag gå och vila mina små blå ända tills i morgon.
Ses och hörs i morgon... <3

image3626



Stina säger:

vad är det som hänt tro som gjorde dig så glad? Nyfiken.. Härligt att allt känns bra! Lilla binkiie ligger och sover med charlie nu :) sötisar

2008-05-22 | 23:23:38 | Bloggadress: http://stinalee.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: