Husbesök igår...

Gårdagen bestod av SOL, gräsklippning och en tur ut till det nya huset. Både jag och sambon känner att huset känns helrätt, och läget är helt underbart. Utsikten från själva tomten är kalas ;0) Man ser samhället på behagligt avstånd, och det känns som det är precis så vi ville ha det. Nu kan man se lite liv och rörelse ändå, trots att vi inte bor mitt i. Självklart så packade vi med oss filtar och fika, och fikan åts upp illa kvickt av TRE jätte sugna barn. Nu har vi börjat få lite koll på HUR vi vill att huset ska göras om, med utbyggnad och allt, så nu är det bara till och fixa fram en ritning och bolla idéerna lite mer. I nuläget så ser det i alla fall ut som att det kommer att få bli ett nytt kök och matplats, som görs i utbygget. Som sagt, inget är hundra bestämt ännu. Vi kommer att få tillgång till hela huset ganska så snart, och det är DÅ som jobbet börjar på riktigt. En ny gräsklippare lär vi ju också behöva köpa oss, för gräset tar som bekant INTE semester, och att köra vår lilla klippare mellan det gamla och det nya huset, är väl inget vi är speciellt sugna på. Vi ska behålla den vi har, som en 2:a klippare. Jag och ungarna passade på att ta en skön liten promenad för att få lite koll på vår nya omgivning och våra nya grannar. Det här husköpet, och den här flytten kan bara inte vara ett misstag, för hela jag STORMtrivs där ute. Jag känner mej betydligt mer tillfreds, och mycket lugnare där ute. Så nu är det väl bara att hoppas på att inget annat går och förstör... Nu vill jag ha ALL lycka, och ALLA goda energier i världen ett bra tag framöver. Det tycker jag faktiskt att jag kan vara värd, så kom ihåg det DU som sitter där uppe och håller i alla trådarna!! Nu ska jag banne mej få vara sådär löjligt glad och lycklig ett tag, så är det bara, och det tänker jag kämpa för!! Lugn och ro, och bara njuta av min lilla fina familj, på LANDET. Ungarna är fulla av förväntan, och längtar efter sina EGNA rum. De hade full sjå med att försöka komma på vem som skulle sova var ;0) Det där ger sej nog med tiden såklart, men visst ska det bli härligt, JÄTTE härligt!! Idag är det jobb igen, och alla söta små mammors dag <3 <3 <3

image3649
Här planerar Betty att hennes 3 hästar ska stå ;0)
image3650
Detta kommer att blir vår nya utsikt ;0) Samhället ser ni om ni tittar noga.




Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: