Syrran äger visst ;0) *fnissar*

image3667
Gulligt eller vad?! Detta är lagt i STEN av någon som tydligen tycker att hon just ÄGER ;0) Kolla in till henne och läs mer; www.stinalee.se <3 <3


Mia säger:

Va glad jag blev när jag såg din kommentar :-) Själv har jag redan hunnit med ett par öl....riktigt gott :-)
Har du några förslag på den nya designen, du vet att jag fixar!
Massor med kramar!

2008-05-30 | 20:53:16 | Bloggadress: http://studentmamma.blogg.se
ewelina säger:

det är mina systrar och deras kompisar som gjorde det, jag ville följa med men fick inte det. dom sa att dom skulle göra något som hade med henne att göra, sen kom dom hem o visa egna bilder som dom tagit på det. så söta dom är, dom gillar verkligen henne :P

2008-05-31 | 01:59:25
Caroline säger:

Det är någon som har plöjt åkern utanför. Där står det "Lantismamman äger"

2008-05-31 | 08:55:55 | Bloggadress: http://carolinelanden.blogg.se
Malin.. säger:

Nä har de?! Coolt!! Här har nån rännebajsat "Mirakeltanten Suuuger" på gatan *asg*

2008-05-31 | 09:27:46
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: