Kallt om händer & fötter ;0§

Nu har vi nyss varit ute och letat efter backar att slänga oss utför. Tyvärr så frös mina tår till is på halva vägen, så nu bara MÅSTE jag se till att fixa RIKTIGA vintervarma skor så jag kan vara ute lite längre. Det kan ju vara trevligt att ta sej till backen i upptinat tillstånd... Nu har jag i alla fall ringt verkstaden för att boka ny tid för batteribyte på bilen. En gul lampa lyser fortfarande, så den måste de nog titta närmare på. De släckte den på servicen, och sa att OM den tändes igen, så var det läge för en lite grundligare koll. Så det är väl lika så bäst, att de tar sej ännu en titt. Vinterdäcken måste också på OMGÅENDE, fast det fixar ju Jörgen helt på egen hand ;0) 
Strax drar vi iväg till syrran på lite kaffe, men först några bilder.


Ludde står redo att möta kylan och all den vita snön...

Lille snötrollet Vicke <3

Ps. Bloggen är SÅÅ seg, så jag lägger in resten av bilderna lite senare. Ds.




 


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: