Vips så fick jag en timma extra ;0)

Carro (lantismamman) messa nyss och upplyste mej om de faktum att tiden nu ej längre är som igår. Vi ställde BAK möblerna, eller kossorna för vintervila i natt, och detta hade jag glömt av helt. Hade jag tittat lite mer noga, så är ju tiden rätt på den lilla datorn ;0) Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, och sedan ska vi försöka få lite gjort här hemma. Eventuellt ska vi åka iväg och kolla de där garderoberna... ja det är bara och välja och vraka, det finns MASSOR att göra om man säger så ;0) Ska faktiskt jobba i kväll också, och i morgon med. Rasmus har ju skönt höstlov nu i veckan, så lite skoj måste vi allt ha. Vi behöver även dra iväg och köpa lite kläder igen. En ny jacka bla.


Detta är ett av de kök som jag kornat in... ;0)


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: