Uppdatering om huset...

Gissa vad?! Jag pratade med Jörgen nyss, och han hade roliga nyheter ;0) Toan där uppe är numera himla skit och pissvänlig ;0p Alltså, vattnet är påkopplat, men ännu ingen värme, det kommer i morgon. Ikväll blir det mer tapeter, målning och golv. Eventuellt så kommer jag att köra ut en sväng lite senare för att kolla läget, ta bilder, och bara njuuuta av att det går att spola på vår fina toalett ;0) Kan hända att jag lägger ut några bilder lite senare. Kram!!


Gabbi säger:

Är så stolt över min vän så som du sliter, önska jag kunde hjälpa dig mer!!!!! Och goa grannar ska ni få oxå;-) kramar

2008-09-18 | 21:17:31
Anonym säger:

Har din syster Stina gjort slut med Bobby??? Hon skriver ju aldrig om honom ngt mer...Har skrivit och frågat henne flera ggr men hon vägrar tydligen att svara eller sätta ut mitt inlägg på sin blogg... Jag är inte den enda som undra..Eller ja..Undra och undra..Det är ju visserligen uppenbart att dom har gjort slut...Fegt att i huvudtaget behöva godkänna inlägg innan...Hur gammal är du förresten? 45år tippar jag på:-) Hoppas jag inte har fel nu! För du verkar vara en himla go tjej!

2008-09-19 | 08:13:10
Malin <3 säger:

Ha, ha, ha :0) menar DU allvar med denna kommentar verkligen, eller DRIVER du med mej?!?!?! FRÅGA Nr. 1, om syrran och hennes kärleksliv,ja är ju bara FÖR mycket. Förlåt om jag är elak nu, men det är så jag känner. Vad det gäller min ålder, så näpp, fel där med ;0) Pöss på dej du nyfikna lilla Du. Ps. Men den sista raden i din kommentar, ja den suuuger jag åt mej av ;0p Ds.

2008-09-19 | 08:51:49 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Sofia säger:

Vem är den anonyma att tala om fegt? Varför är du anonym? Får man inte göra som man vill på sin egna blogg? Vad ger det dig att kalla någon feg? Gör inte så för din egna skull. Onödigt. Kram på dig!

2008-09-19 | 09:24:29 | Bloggadress: http://sberg.blogg.se/
Malin <3 säger:

Håller med min kloka syster sberg!!! Vad är fegt, om inte det du just varit genom att vara anonym. Tål att tänkas på, eller hur?! Ställ gärna frågor, men då får det var vettiga sådana oxå. Annat blaj kan vi hoppa, och även sånt som inte handlar om mirakelbloggens ägarinna <3

2008-09-19 | 09:34:28 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: