V.I.P in Prag... <3 (BILDER)




Maffigt eller vad?!









Petra njuter av den varma och goa kvällen <3

Ann-Sofies goda glass <3

Min smarriga mat på stället "Prinsen" (vid den kända klockan) <3

Ölen var sååååå himlans god!!



Läcker och lååååång bil ;0)

Den jättekända klockan som ALLA skulle fota var timma...









Petra igen...





Denna sattes upp då Pesten satte sina klor i Prag.
1/3 del av stadens befolkning dog under den tiden ;0(





















Vår jättesöta guide kunde massor om staden <3



Hela taket är fullt av fantastiska målningar och är otroligt maffigt!

Kolla in alla detaljer!!

Shopping på flygplatsen...

Snart dax att dra oss hem till Sverige igen...

Tack för en minnesvärd resa Vara Kommun!! Vara in Prag 2009 ;0)

    
    



Tack till Er fyra som var med mej denna veckan, ni var underbara <3


Carro - Lantismamman säger:

Jag visste inte att Prag var så vackert! Hur var priserna på mat där? Typ när ni skulle ut och äta.

2009-08-24 | 14:50:43 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Des säger:

Hej gums!

Du är en riktig mästerfotograf ju;-)

Härliga fina bilder!!

2009-08-25 | 12:26:33
Jennie W säger:

Tack girls för en trevlig v,m många fina,roliga minnen!!! Malin kan jag få gå på fotokurs hos dig? Stor kram!

2009-08-25 | 21:34:19
Ann-Sofie Karlsson säger:

Tack för väldigt trevliga dagar i Prag. Fick tips om din blogg av Petra. Vilka undebara bilder du tagit i svampskogen. Jag håller med Jennie, anmäler mig till kursen oxå. Ha det gott

2009-09-11 | 10:14:23
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: