Allt klart!!

Nu har salladen fixats till och "Ris a la maltan" med. Det var faktiskt mitt livs absolut första "Ris a la malta"... och vet ni vad?! Den smakade gudomligt <3 Det var alltså detta som vår familj fått i uppdrag att ta med till årets Julbord hos syrran. Victor är nyborstad och har fått ett rött sidenband i sitt halsband. Ungarna har både hunnit bråka och bli sams ett antal gånger. Denna väntan och all spänning tar ju på dem en del. Igår var Jörgen inne i byn och köpte ny fina skidor till dem alla tre. Så sent igår kväll var det längdskidor för hela slanten. Jag tror till och med att jag ska testa Rasmus skidor när vi kommer hem sedan. Sist jag stod på ett par skidor var för sju år sedan, och den gången var det SLALOM i barnbacken. Slalom som blev mer som störtlopp ;0P Ja lite duktig var jag nog för både Jörgen och Björn var impade. Syrran Fia åkte hon med, så ensam var jag ju inte. Som tur var så körde vi åt var sitt håll den gången. Jag for typ in i ett träd och Fia nån helt annan stans... Dax att fortsätta här hemma nu!! Klockan Tre väntar Fia & Björn på Oss.




Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: