En lååång dag...

Vi tog oss iväg till shoppingens mecka och letade runt som små tokar. Visst, lite hittade jag väl men absolut inga massor. Tycker snabbt att det känns plockigt och hemskt när man åker iväg på mellandagsreor och köerna är oftast enorma. Med tanke på mina urinvägsproblem (som är på G att bli bättre) så var jag tvungen till att halsa i mej citronvatten lite då och då för att hålla igång själva systemet. Ett antal kisseribesök fick det bli också. Tror dock inte det räckte, för på slutet kände jag att det jobbiga "svidet" blev mer och mer tydligt igen ;0/ Så nu är jag åter hemma och har tagit dagens andra dos medicin. Vatten, vatten och mera vatten... det brukar lindra men ingen mer shopping nu på ett tag. Måste bli HELT symtomfri först så man orkar pröva och testa lite med. Den lilla kulan har växt till sej rätt rejält så knappt inga av mina gamla byxor passar. Kjol fungerar bäst, och så är det bekvämt. Denna graviditeten så vill jag försöka se lite roligare ut, om det går. Vill inte köpa på mej en massa trista mammakläder som sitter helknasigt, utan i stället försöka hitta lite mer tuffa vanliga plagg som inte är speciellt gjorda för gravidosar. Tyvärr så är det rätt sällan som man hittar tuffa mammakläder (enligt mej). Tror att det finns fler än jag som håller med mej där. Snart blir det besök hos grannarna. Syns och hörs lite senare...



Marja säger:

Fler bilder på magen Malin :)

2009-12-29 | 17:24:09
gelica säger:

tycker det är riktigt jobbigt med mellandagsrean, för mkt folk på en liten plats som alla vill komma åt dom riktiga klippen.

2009-12-29 | 18:59:42 | Bloggadress: http://lillfrokengelica.blogg.se/
Jessica säger:

TRANBÄRSJUICE! Det räddade mig undan en urinvägsinfektion.

2009-12-30 | 12:31:52
Jennie <3 säger:

Håller med dig om att mammakläder är trista...iallafall dom jag kikade på =O

Vi får helt enkelt leta vidare...=D

Hoppas du blir bättre snart,vilket elände att dras med de dära....=(

Kramar <3

2009-12-30 | 15:37:00 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Jennie <3 säger:

De kanske kommer en bild..........=D

Kramae <3

2009-12-30 | 16:19:39 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: