Det är ett litet mirakel ;0)

Tänk vad man kan trolla med bara lite simpel plast?! Som ni kanske minns så ska jag ju till Jennie på tjejkväll i kväll, så nu har jag slagit på stort och fixat till mina stackars händer med. Ja det fick bli lite lösnaglar eftersom mina egna inte är speciellt mycket att att ha för tillfället. Bara så ni vet, det är INTE lätt att skriva med såna här KLOR ;0§ Fast det blev riktigt snyggt om jag får säga det själv ;0) Kan ni gissa vad jag gjort för spännande med mina händer idag då?! Jo det ska jag berätta för Er. Jag har provat RINGAR i alla möjliga olika former och prisklasser. Gifter jag mej så vet jag i alla fall en som jag tycker mycket om, och VAR den finns ;0) Grejen är väl bara att den kostde en del... 19000, kan ni fatta?! Jag fick nästan lust för att låta den sitta kvar där på fingret för den glittrade nåt otroligt. Ja jösses vad mycket fint det finns!! Halv sju ska vi vara hos Jennie. Det är jag och 4 tjejer från jobbet som ska ha lite mysigt. Har faktiskt planerat att hämta syrrans mick och skiva, så att vi kan sjungaloss lite med ;0) Lovar att uppdatera er med goa bilder så fort jag kan. Jag har köpt ett vin som tydligen ska vara helt okey. "Foot of Africa" heter det, och så några goa Carlsberg så klart, Vi hörs!!
Ps. Lägger ut några bilder på "klorna" med, vad tycks?! Ds.


Men man får INTE titta för länge... och inte för NÄRA., okey?!

Förlovningsringen är en familjering från min farmors sida <3
Jörgen, Maj -99 står det i den.

Vänta ni bara tills jag får råd med den där dyringen på 19 papp ;0)


daniel svensson säger:

hej malin.. 19000 va inte så farligt...

här i californien bör en ring kosta minst 3 månadslöner...gärna mer... det du..:)

2009-02-27 | 18:08:46
daniel svensson säger:

just det ja..

mannens 3 månadslöner..

samt att ett litet pyttebröllop i dom flestas öron har "bara" cirka 200 gäster

2009-02-27 | 18:12:22
Malin <3 säger:

Jo det är väl så... De ska alltid vara så förbannat "värst" där borta, eller hur?! Du går väl inte å gifter dej nu bara Daniel???? Hoppas allt är bra me dej där borta, när kommer du hem?! Kramisar från din gamla polare hemma i Sverige.

2009-02-27 | 18:23:01 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: