MirakelMalin testar ;0)


 Detta söta och blommiga plagg fick följa med hem från shoppingturen...

Jeansen kommer från Gekås och kostade typ 129 kr, om inte 29 ;0§

Syster Stinalee kan snart slänga sej i väggen med alla sina bilder ;0)

Har bara lite svårt för att vara seriös som ni märker...

Nu är Jörgen och ungarna iväg på Optimera för att hämta hem våra stackars dörrar. Det ska bli helt underbart att kunna stänga om sej igen. Risken finns att jag aldrig kommer ut igen ;0p Stor kram till alla goa mirakel där ute <3


Rebecca Utan Räkor säger:

GEKÅS älskar vi!

Speciellt priserna ;)

2009-02-23 | 22:42:35 | Bloggadress: http://alltutom.blogg.se/
Monica säger:

Kanske dags att raka armarna... Kolla bild nr1:-) Hälsningar från en Varabo

2009-02-24 | 08:01:56
-Sofia ofia fia ia a- Dobidobidotralalallalalaaala säger:

Hej Monika!



Raka armarna? Brukar du göra det? Varför gör du det? Puss från Sofia! Nä, nu ska jag dricka kaffe! Hej svejs lingon fejs... -eller hur var det nu då?! A ja ha det gott!



Nice ass The mirakel girl ;) hehe!

2009-02-24 | 08:19:52
Malin svarar den renrakade :0) säger:

I dessa vintertider så får mitt svar till dej bli; NEJ. Jag rakar INTE armarna och absolut INTE i denna kylan, och förmodligen inte senare heller så du får nog leva med mina lurviga mirakelarmar ;0p Det ska väl synas vart man kommer ifrån, eller hur?! Släpp håret lös kära tös!!(O) (O) (O) (O) Du borde nog odla lite du med, så vintern blir lite mildare. Kram på dej gummisen <3

2009-02-24 | 08:34:39
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: