Pinsamt och riktigt irriterande!!

Nu har jag ringt till butiken och berättat om det där sabla larmet som satt kvar på ett av plaggen som jag handlade i Fredags. Inte nog med att man blev pissigt grinig över att få åka hela vägen tillbaka igen, utan att man ska behöva känna sej som en SKURK också. Tjejen som svarade i telefonen, bad så hemskt mycket om ursäkt och förstod att situationen kändes smått sur. Att inte skiten larmade när jag steg ut ur butiken, förstod hon inte heller. Samma sak hände mej en annan gång, fast den gången hann jag upptäcka larmet i tid, alltså INNAN jag kom hem. Inte heller den gången larmade den lilla plastbiten som så retfullt satt kvar. De vore väl nåt att gå omkring med en stor larmknapp på bröstet?! Nu tog hon i alla fall mitt namn, så nu behöver de inte gå och tro att jag "tjuvat" nåt när jag kommer in nästa gång. Ja för det förvånar mej inte om det larmar som bara den när jag väl ska dit för att plocka bort den. I helgen har det jobbats en del och nu har jag min sköna slappar vecka. Inte ett endaste litet jobbpass på schemat ;0) På Fredag skulle jag ha gjort kvällspasset, men det jobbade jag in nu i helgen i stället. Grejen är ju den att jag ska till Jennie på Tjejkväll nu på Fredag, och lyckades därför byta helg med två av våra vikarier. Eftersom jag behöver alla pass som erbjuds extra utöver mitt egna schema, så känns det bra att i alla fall slippa ta ledigt. Fördelen med att flexa fram och tillbaka är ju att jag själv kan styra över mina tider mycket lättare. Till hösten när de små (L & B) börjar i "nollan" så kommer jag nog att försöka gå upp i tid, eller vem vet?! Jag kanske börjar plugga ;0) Den som lever får se... Jag tänker i alla fall inte ha en hel veckas ledigt på schemat, det känns liksom lite fånigt och onödigt, speciellt när inte L och B kommer att vara hemma. Men en sak vet jag, och det är att till hösten kommer MirakelMalin att få njuta av bebis ;0) Längtar massor, massor, massor!! Ni kommer bada i bebisbilder då, förbered Er på det!! Min älskade Gabbi www.systrarnaknopp.se växer så det nästan hörs. Hennes lille/lilla skatt kommer ut i början på Maj, så det ser vi självklart fram emot. Det bakas en del bebisar nu mina vänner. Världen stannar nog inte trots allt ;0) Jag var inne hos min havande Gabbikompis i Fredags. Hon höll på med förberedelsen för bröllopsmässan i Gbg som var nu i helgen. Det var en massa fint i butiken ska ni veta!! Ni som går i giftastankar, ring Gabbi så hjälper hon Er med allt ni behöver i blomsterväg. De är så otroligt duktiga på Systrarna Knopp!! Länk till deras butik hittar ni lite längre upp i inlägget (syns dåligt)
Ha det nu så gott så hörs vi lite senare...

 
Gabbi & Camilla <3


SaraChristina säger:

Vill du att jag ska tipsa om din blogg? Kolla mitt senaste inlägg :)

2009-02-23 | 11:52:26 | Bloggadress: http://sarachristinas.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: