Åh sicka underbara sängar...

Nästan så att man skulle kunna tro att de va lite rutiga hästensängar man sussat i. Nu sitter jag ensam med lite god frukost och bara njuter. Stugan ska vara städad och klar för att lämna redan klockan 12.00, och efter det så bär det av till Mariebergs köpcenter. Hade vi inte haft lite tajt med tid så hade jag kunnat tänka mej att åka hit www.lekobus.se  men så blir det nog inte nu. De öppnar klockan 10.00 där läste jag. Klockan 15.00 så måste vi vara tillbaka hemma igen för då är det kalas för ungarnas syssling Casper. Hoppas nu att vi hittar nåt riktigt fint till honom. Jag och ungarna ska leta efter nåt litet till Jörgen också. Det vart lite dålig planering av mirakelmamman förstår ni, så det blev aldrig nån sådan igår på hans födelsedag.

Nu har jag fyllt koppen med nybryggt kaffe mina vänner, och inte i vilken kopp som helst ska ni veta, utan i en BARNmugg med TVÅ öron!! De andra muggarna körs i diskmaskinen nu, så det fick bli en med öron i stället. Passar mej ganska så bra. Säkert och stadigt ;0) Tänkte att jag skulle berätta lite mer om badet igår. Det var ett jättefint äventyrsbad, och STORT!! Jörgen fick med sej ungarna UT i den 30 gradiga UTEpoolen. Detta var ju självklart riktigt tufft, och att det rök av vattnet gjorde ju inte upplevelsen mindre fräck.

Kan bara inte låta bli att berätta om det yngre två paren som satt intill oss när vi skulle fika. Hade det varit okey så hade de nog fan gjort det där som man ska göra i kammaren när det är MÖRKT, precis där och då. Alltså jag är verkligen inte av den pryda sorten, men detta tog priset!! De tafsades till tusen, och Gud vet vilka ställen de INTE kom åt. Okey, nu kanske jag överdrev lite granna, men det var bara liiite för mycket. För att försöka förtydliga HUR och VAD jag tyckte om deras (enligt mej) överdrivna smekande och kyssande, så försökte jag härmas lite retsamt. Fast jag vet inte om det gav nåt vidare resultat. Det var nog mest Jörgen som kände sej smått besvärad.

Helt allvarligt, de rastade sej inte ens i en minut, utan höll verkligen på under HELA vår fika. Ungarna såg inget för de satt med ryggen mot dem. Ett tag trodde jag att de höll på att äta upp varandra, och att killens arm skulle få smekskador i form av eldiga brännmärgen och skavskador. Grabbens hår blev fetare än fetast av all öm och kärleksfull beröring. Nä fyyy vad jag låter gammal och hemsk nu. FÖRLÅÅÅT!!!! Men det var faktiskt lite FÖR mycket. Jag hade valt att gå hem till kammaren om jag var i deras situation. Efter några timmars badande så var det dax för lite bastu. Kan ni gissa vem jag och Betty mötte där inne då?! Jo tjejen som så PÅ där ute i badet. Hon hade väl kommit på att man faktiskt kunde gå hem till kammaren i stället för att sitta i fiket och smekas. När vi väl bytt om och kommer utanför så möts vi av de två kladdiga grabbarna. De sitter såklart PRECIS utanför och trånar efter "sina" söta flickvänner. Länge leve kärleken och kladdandet ;0) Det blir säkert en och annan liten mirakelbebis där sedan. Made in Örebro eller nåt?!


Anonym säger:

haha...vi va inte i örebro igår...d lät nästan som ja å C....kommer du inte ihåg känslan malin? av å va nykär?den e ju helt underbar juh...hoppas vi hörs snart..kramara från mej..../A

2009-01-25 | 11:39:54
Malin <3 säger:

Jodå det minns jag allt Alex, men jag gav fan i att åka å bada när det var som värst ;0)Nykär är man väl varje dag, eller?! Kramis

2009-01-25 | 17:50:41 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: