Ännu en kväll med Landéns ;0)

Nu håller jag på att förbereda kvällens räkgryta. Det är syrrans jättegoda recept som ska lagas. Massor med spännade kryddor är det som ska i ;0) Tyvärr så missade jag dillen och köpte visst två paprikor för lite. Messade Carro och hon lovade att köpa med sej både paprika och dill på vägen hit. Rasmus kompis Freddie sover över här i natt, så nu blir det TRE lite äldre barn här i kväll. Carros äldsta dotter Emelie kommer ju också ;0) Alltså, ett gäng med snart tonåriga barn ;0§ Betyder det att jag håller på att bli äldre?! Förmodligen så blir jag äldre, men för den saken skull INTE sämre!! Eller?! På med lite smink bara så ska det nog bli ordning på kärringen ;0) Nu ska jag fortsätta kocka här tror jag. Vi hörs!! Massvis med kramar till alla mina goa mirakelbloggers <3 Ni (som min Rasmus skulle säga) ÄGER!!!



Anonym säger:

Lägg gärna upp receptet på räkgrytan. Det lät gott.

2009-01-17 | 23:53:33
johanna säger:

Skulle väldigt gärna bjuda min kära mamma på räkgryta. Skulle vara jättetacksam om du la upp receptet

2009-01-18 | 00:08:35
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: