En dag för mej själv <3

Idag har jag lyxat rejält och inte haft en enda liten unge hemma. Bara Vicke, jag och katterna. Magen pirrade så gott när jag vaknade, och vet ni varför?! Jo, det ska jag tala om ;0) Min goaste Jennie är nämligen på G att bli "med hus". Klockan 18 idag så skrivs det kråkor på papper, och då äntligen kan Jennie andas ut. ÄNTLIGEN har de hittat sitt hem, så som de har letat!! Vi bara MÅSTE fira detta nu, detta är STORT!! Fast jag måste nog erkänna att jag kommer att sakna deras gamla lägenhet en hel del, den är ju så gruvligt mysig och hemtrevlig. Men nu har den gjort sitt, och nu ska det bli större yta för Melle att busa på. Barn tar plats, mycket plats ;0) Annars har dagen varit skön men jag måste säga att det är JÄKLIGT ovant att vara utan barnen. Man blir ju för fasen nästan ångestfylld innan man vant sej, och satt nåt vettigt i händerna. Det blev en skön promenad med Vicke i Vårsolen, och så busade jag till det lite och ÅT ute, på baksidan alltså ;0) Gårdagens rester med potatis och fiskbullar slank ned ihop med två glutenfria knäckebröd. Syrran bad mej att hämta upp hennes Noel på fritids lite senare, för hon hade visst lite plugg med polarna att  bli klar med. Vi får väl plocka upp honom direkt efter vi hämtat Ludde & Betty. Det är ju Onsdag idag och alltså tid för stallet. Noel får väl följa med dit då kan jag tro.
Dax att dra nu, vi hörs efter stallet!! kRaM <3


Carro -The Lantismamma säger:

Får gratulera Jennie här eftersom hon inte har ngn blogg;-) GRATTIS JENNIE!!!! Vad ligger nu detta hus? Kramiz Carro

2009-03-25 | 18:06:38 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Desirée säger:

Åh, så roligt för dom, ÄNTLIGEN!! Nu har jag ju en bra anledning att åka "hem" till Levene igen;-)

Skönt med egentid, mina killar går mig lite på nerverna nu när de varit hemma ett tag...pust

Kramis

2009-03-26 | 09:25:08 | Bloggadress: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Jennie W säger:

Tack så mkt! Jo äntligen så har vi hittat vårt hus!! Nu har vi mkt spännande framför oss!! Flyttar ngn gång i juli! Nu kommer vi få det större.Älskar vår lägenhet vi har idag m det är nu för trångt!! Hjärtligt välkomna till Levene på fikor sen då:) Kramar

2009-03-28 | 10:56:53
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: