Långt eller kort?!

Nu har jag gått i "klippa-håret" tankar ett tag, men tvekar fortfarande lite. Inte för att jag inte VÅGAR, utan mer för att det tar sån jäkla tid innan det växer ut igen. Vågar man fråga vad ni tycker tro?! Ska jag köra på längre, eller ska jag vara lite galen och klippa till på en lite mer spännade frisyr?! Tänk vad mycket man kan göra ändå, man kan ju göra massor ;0) Det enda som krävs är att jag lyfter på luren och bokar in en tid hos den frisör som jag tycker mest om. Jag skulle tillochmed kunna BLEKA hela håret riktigt ljust, det ni ;0P Just nu känns det som att jag är allt annat än "spännade" ;0/ Vad har DU för frisyr om jag får vara nyfiken och fråga?! Långt eller kort, färgat, eller ofärgat?!


Härliga blommor måste förevigas!!


Pezze säger:

har rätt så kort hår o e ju mellanblont så jag har färgat det te ljusblont, men e inte riktigt nöjd.. vill ha det liiitte mer ljusare... typ vitblond kanske :P

samt har jag tänkt färga lite svarta slingor i håret.. men får se..

ja dete lite knixigt om hur o vad man vill ha för sort frisyr,m.m...

men du kanske kunde googla runt eller se i några tidningar om du hittar ngn snygg frilla som du tror passar dig,eller?!??!!

2009-03-31 | 23:55:25 | Bloggadress: http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se
Jennie säger:

Brunt med lite blandade slingor kanske...:P?

Du får gå in på nån sån där sida på internet där man kan prova olika frisyrer med hjälp av ett kort på sig själv....:P

Kramiz

2009-04-01 | 20:48:26 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Anonym säger:

Du skulle passa suveränt toppenbra i samma färg på håret som Stinalee har ju !! En snygg halvlång page i den färgen. Ebba.

2009-04-02 | 21:42:01
Des säger:

Som jag kanske;-) Lite halvcrazy frisyr du kan göra MASSOR med:-)



Kram vännen, hoppas ni får en kanonhelg!! Ska du till Malin G Petterson förresten? Jag funderar på det...

2009-04-03 | 15:36:30
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: