Sarah Dawn Finer & min Betty ;0)

I helgen tog jag och Betty en mor & dotterdag i butikernas mecka. Betty råkar ha en stark känsla för mode och vet PRECIS vad hon ska ha. Tyvärr så avbröts shoppingen när en välbekant stämma satte igång att sjunga. Med en stor hög med mirakelvänliga jeans på armen, plus lite annat smått & gott, så fick jag kvickt som sjutton betala. Beata drogs nämligen mot rösten och rulltrappan. Det var liksom inte läge för mirakelbruden att ställa sej och prova jeans. Så högen med möjliga jeansfynd fick vänta. I stället betalade vi den hög som var till ungarna, och så begav vi oss ut i folkmassan, och ut till Sarah. Betty var SÅ tagen av att se henne live, riktigt gulligt ;0) När jag frågade henne om hon tyckte att Sarah var bra, så fick jag bara ett mmmmande tillbaka. Sarah var mer än bra, hon var helt fantastisk tyckte Beata!! De enorma brösten hade hon också med sej, men det syntes inte vidare mycket faktiskt. Hon kanske hade lindat in dem i en "push NED Bh", vem vet?! ;0) Efter att ha lyssnat en stund så blev det dax för lite god fika. Betty valde en härlig paj med vit, fluffig grädde. Med en något lättare pengapung så begav vi oss hemåt igen. Mormor Lena väntade där hemma med smarrigt godis från hennes resa till Egypten. Tyvärr så han vi aldrig med någon längre pratstund, för mirakeldottern Malin var tvungen att bege sej till jobbet ;0/ Men så är det, tiden räcker inte till allt.


Ser ni henne?! Underbara Sarah Dawn Finer ;0)

Betty och hennes goda paj med fluffig grädde <3


Denna goding fick vi njuta av <3


Carro -The Lantismamma säger:

Jag förstår Betty, jag är lika tagen av Sarah ja!! Hon är helt fantasisk!! Är lite avis faktiskt;-) Älskar låten oxå! Kramar Carro

2009-03-30 | 08:56:41 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Anonym säger:

Kikar in.



Vill du byta länk med mig?

Kanske kan adda varandra på bloglovin?



Kram

2009-03-31 | 15:42:43 | Bloggadress: http://sandram.webblogg.se/
Mija säger:

Den kvinnan KAN sjunga så att håren reser sig alltså.. Helt underbar!! Jag förstår att Betty drogs mot hennes röst.. :)



Hoppas allt är bra med er.

KRAM

2009-03-31 | 19:53:55 | Bloggadress: http://mammamija.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: