Idag firar mina 25 norska % !!

Idag vaknade mirakelmalins med en ganska så speciell känsla i kroppen. Det ryckte nånstans i lilltån och det tog ett bra tag innan jag kom på vad det var. Det var ju självklart min 25% :-igt norska del som ville igång och fira den stora dagen. Tyvärr så hade jag inte försett mina tår med nån flagga innan jag lade mej igår kväll, så gissar jag inte helt fel nu så är de vrålförbannade på mej nu allihop ;0§ Blir de för jävla jobbiga mot mej för detta med flaggorna, så får jag väl knö in dem i ett par rejält trånga skor så de håller tyst. Ja då kan de fira hur mycket de vill sedan, med eller utan flaggor ;0P Har förresten hittat en helt underbar säng till Beata nu. Om den blir vår vet jag inte ännu, men jag vet att den kommer bli sagolik när den är klar. Ska fixa en sänghimmel till den också hade jag tänkt. Tapetböckerna ligger på köksbordet och bara väntar på att bli valda. Näpp, nu bråkar de där små tårna igen... bäst att jag letar fram nån gammal tandpetsflagga innan de har ihjäl mej. Kramas <3


Grattis till dej vackra Norge!!


Carro -The Lantismamma säger:

Grattis min 25%-iga norska vän;-) Kram!!!

2009-05-17 | 14:15:06 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Jennie säger:

Ha ha...:P Hoppas nationaldagen varit fin..:)

Massa kramar <3

2009-05-17 | 22:02:54 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: