Shoppat bebiskläder <3

Nu har jag och Betty varit ute i byns enda barnklädesbutik och handlat lite sött till Gabbis lilltjej. Vi har fått den stora äran att få komma och hälsa på dem på sjukhuset redan i eftermiddag ;0) Det ska bli skitspännande det här ;0) Vem liknar hon tro?! Storebror ska få en storebrorspresent som jag tror han kommer ha mycket roligt med. Att bli STOREbror är STORT, och ska firas lika precis lika STORT <3 Jag är ganska så säker att det blir bebismysiga bilder till bloggen redan i kväll. Gravida syster Fia ska också med. Det kan vara bra för henne att nosa in sej lite på sjukhuset nu när hon snart själv ska dit och föda <3 Bara hon inte får för sej att sympatiföda mitt i allt, för då blir det inte lätt!! Sambon Björn ska ju va me då ju, inte jag ;0) Fast när jag tänker efter så vore det rätt skoj... tänk bara vad mycket vackra förlossningsbilder jag kunde fått ;0) Hörs lite senare!!


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: